İlk hikayeme hoşgeldinizzz. Kendimce bir şeyler yazmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz. İYİ OKUMALAR🧡
Ekincilerin evinde her zaman ki gibi yeni bir gün başlamıştı. Ender'in keyfi bu ara baya yerindeydi. Sevdiği adam ve iki oğlu yanındaydı. Ama henüz bugün yaşanacaklardan haberi yoktu.
Kaya: Günaydınn çocuklar
Yiğit,Erim: Günaydın
Ender: Hadi kahvaltıya canlarım
Güzel ve keyif dolu bir kahvaltının ardından çocuklar okullarına Ender şirketi Kaya da şirketi geçmeden önce kendi hukuk bürosundaki işleri halletmek için yola çıkar.
Şirket;
Ender şirkete gelmiş çoktan işlerine odaklanmıştı bir anda kapısı bir hışımla açıldı. Kapıya baktığı zaman kapıda sinirden mosmor olmuş kendine bağıran Halit'le karşı karşıya kaldı.Halit: Enderrrr!!!
Ender: Halit noluyor sabah sabah ya.
Halit: Asıl sana noluyor Ender Hanım aa pardon yoksa size mi demeliydim o kocan ve sen oğlumu benden alabileceğinizi sanıyorsanız çok yanılıyorsuz.
Ender: Bizim kimseyi kimsenin elinden aldığımız yok kendine gel Erim bizimle mutlu ve bizle yaşamak istiyor ve bizle yaşacak bunu kafana soksan iyi edersin.
Halit: Erim hiçbir zaman sizle kalmak istemedi siz onun gözünü boyadınız. (Ender'in üzerine yürümeye başlar.)
Tabi şirkette Ender ve Halit'in sesleri yankılanıyordu. Tüm şirket Ender'in kapısının önünde toplanmıştı. O sırada da Kaya'nın bürodaki işi bitmiş şirkete Ender'in yanına geliyordu. Kaya şirkete girdiği anda Ender'in kapısının önündeki kalabalığın ne olduğunu merak eder.
Kaya: Yasemin noluyor burda
Yasemin: Bizde bilmiyoruz Kaya Bey, Halit Bey ve Ender Hanım birden tartışmaya başladılar.
Tabi Şahika bu olaylardan eksik kalır mı? Hemen Kaya'nın dibinde bitti.
Şahika: Abi noluyor burda ya sevgili yengeciğim yine nasıl bir oyun peşinde acaba
Kaya: Şahika ne diyorsun ya öğrenecez şimdi ne olduğunu
O anda içerden gelen "Ender seni öldürürüm." sesiyle Kaya bir hışımla içeri dalar. Gördüğü manzara karşısında hem şok olmuştur hem de sinirden deliye dönmüştür. Halit elini kaldırmış tam Ender'e vuracakken Kaya koşup Halit'in elini tutar.
Kaya: Halit ne yaptığını sanıyorsun sen bundan sonra karımdan uzak duracaksın anladın mı beni? ( Ender ve Halit'in arasına girer. Halit'i odanın öbür tarafına iter.)
Tabi Ender de bu arada şoktadır. Kaya'dan böyle bir hareket beklemiyordur. Ender Kaya'yı sakinleştirmek amacıyla kolunu tutmaya çalışır.
Ender: Kaya tamam sakin canım
Kaya: Nasıl sakin olayım Ender (Halit'e döner.) Çık git bu odadan Halit bir daha da karıma yaklaşmayı aklından bile geçirme.
Halit: O zaman o karına söyle Erim benimle birlikte kalacak sizinle beraber değil.
Kaya: Erim bizimle gayet mutlu ve bizimle kalmak istiyor böyle tehditler falan onu bizden alamazsın.
Halit: Öyle mi görecez bakalım Erim kimde kalıyormuş.
Halit kapıyı çarpıp dışarı çıkar ve tüm şirkete bağırır. "Ne izliyorsunuz herkes işine" diye.
Kaya: Sevgilim iyi misin?
Ender: İyiyim canım ben
Kaya: O herif sana bir şey yapmadı dimi dokunmadı sana
Ender: Kaya endişelenecek bir şey yok iyiyim ben bir şey yapmadı bana yapamazda zaten.
Kaya Ender'e sımsıkı sarılır ve öper.
Kaya: Ender anla benide korktum sana bir şey olacak diye.
Ender: Korkacak bir şey yok ama Halit'in böyle bir şey yaptığını çocuklar duymasın Kaya özelliklede Erim zaten babasından bu aralar uzaklaşıyor birde bunu diyorsa asla Halit'in yüzüne bakmaz Halit ne yapmış olursa olsun o Erim'in babası aralarının kötü olmasını istemem ve tabi eğer Erim böyle bir şey olduğunu öğrenirse Halit bunu benim bilerek yaptığımı düşünecek sonra her türlü şekilde benimle ve bizimle uğraşacak böyle olsun istemem.
Kaya: Merak etme sevgilim hiçbir şey duymayacak çocuklar. Hadi gel evimize gidelim yorucu bir gün oldu ikimiz içinde.
Ender: Haklısın canım çantamı alayım çıkalım.
Ender ve Kaya bunları konuşurken bilmedikleri bir şey vardı. Şahika hala kapıda onları dinliyordu ve çoktan hain planlar yapmaya başlamıştı.
Bölüm sonu...