🏰1🏰

26 3 45
                                    

Bu kitap medyadaki sarkinin bana hissettirdikleriyle yazilmistir. Keyifli okumalar. 💙

___________________________________________

Bir varmış bir yokmus . Cok uzak diyarlarin birinde Red castle adi verilen bir krallik varmis.Bu krallık yüz yıllar boyu kraliçeler tarafinda yönetilirmis. Bu krallikta escinsellik yasakmis. Bu durumda en cok tahtin gelecekteki varisi prenses İrene ı üzermis. Kendisi kızlardan hoşlanıyormus ama ne yazikki simdiye kadar bunu kimseye soyleyememis.

Günlerden bir gün prenses Irene nin dikkatini saraydaki muzisyen grubunun içindeki sarkici bir kiz cekmis. Turuncu saclariyla hem dans eder hem sarki soylermis bu kiz. İrene adeta buyulenmis gibi butun gun kizi izlemis. Gosteri bittiginde hemen kizin adını ogrenmeye sanatcilarin hazırlandığı odaya gitmis. Odaya girer girmez herkesin egilmesiyle kizi daha rahat bulabilmis. Kisaca herkese selam verdikten sonra kizin yanina gitmis ve elini uzatmis.

İrene:
Merhaba taniyacagin gibi ben prenses irene senin adını ogrenebilir miyim?

Seulgi:
Merhaba prenses hazretleri bende seulgi

İrene:
Ah. Oyle demene gerek yok lutfen adımla seslen.

Seulgi:
Nasil seslenirim size adinizla hic hos karsilanmam

İrene:
Kime ne ben hos karsiliyorum kafi

Seulgi:
Pekii Pren- yani İrene

İrene:
Simdi oldu. Sesini ve dansini cok begendim benim icinde gosteri sergileyebilir misin?

Seulgi:
Sadece size ozel mi?

İrene:
Evet eger senin icinde sorun yoksa

Seulgi:
Yok ne sorunu sali aksami gelmemi ister misiniz?

İrene:
Cok isterim. Benim simdilik gitmem lazim annem merak eder. Sali gunu gorusmek uzere.

Seulgi:
Görüşürüz pren- İrene.

Seulgi bi anda ne neye ugradigina sasirmisti. Yillardir onu fark etmesi icin sarki soyleyip dans ettigi prenses sonunda onu fark etmisti bu onun icin cok büyük bir başarıydi.

Gunler gecmis sonunda sali gunu gelmisti. Seulgi ozenle en guzel elbisesini giymis. Saraya gitmek icin yola cikmisti. Saraya vardiginda hizmetkarin biri onu İrene nin odasina goturmustu. Mavilerin hakim oldugu oda o kadar guzeldi ki ama tabikide hic bir sey İrenenin mor saclarinda guzel olamazdı. Odadaki sandalyeye oturup onu beklemeye basladi. Bi 5 dakika sonra İrene odaya gelmis ama gordugu manzarayla sok gecirmisti. Seulgi cok guzeldi. Giydigi elbise saclari her sey muhtesemdi. İrene ne kadar yanlış olduğunu bilsede kendini seulgiye kaptiriyordu.

Seulgi onun icin dans etmis ve bir suru sarki soylemisti. İrene erimisti adeta. Seulgi gitmek uzereyken yanagina hizlica bir öpücük kondurdu ve ona tekrardan haftaya sali gelmesini soyledi. Seulgi ise gulumseyerek buyuk bir zevkle gelecegini soyledi ve ordan ayrıldı.

Uzun uzun haftalar boyunca seulgi her sali irenenin odasinda gosteri sergiliyordu. İki kiz birbirlerine karsi daha cesur davranmaya baslamislardi. Seulgi bir tik daha acik kiyafetler giyiyor , ireneni etkilemek icin daha sert dans figurleri kullaniyordu. İrene olanlarin farkindaydi tabi ikisinin arasindaki cekim gittikce artmisti ve seulginin bu davranislarindan cok etkileniyordu.

Yine bir sali seulgi irenenin odasinda performans sergilerken dans etmesi icin ireneda kaldirdi iki kiz birlikte dans ederlerken yavas yavas birbirlerine iyice yakinlasmaya basladilar. İrene ellerini seulginin vucudunda gezdiriyor, seulgi ise gittikce kendine cekiyordu onu. Yavas yavas dudaklarida birbirine yaklasirken irene usulca seni seviyorum diye fisildadi seulginin dudaklarina dogru. Dudaklari birlesmeden once bende seni diyebildi seulgi ve iki kiz açlıkla opusmeye basladilar. İkiside sert hamleler yapiyor bir an once birbirlerinin dudaklarini, agizlarini iyice kesfetmek istiyordu. Soluk soluga kalincaya dek opustuler. Dudaklari ayrildiginda birbirlerine sımsıkı sarildilar. Seulginin gitme vakti geldigi icin İrene ona kapiya kadar eslik etti.

İki asik her sali bulusmaya devam ediyordu. Birlikte oyun oynuyorlar, sarki soyluyorlar ve dans ediyorlardi.

Yine bir sali iki asik bulusmus biraz dans etmislerdi. İkiside yavasca yukselmis ve kendilerine karşı koyamaz hale gelmislerdi. Seulgi yavasca İrene yataga yatirmis ve uatune cikmisti. İlk basta yavas yavas opusmus sonrasinda seulginin dudaklari irenenin boynuna kaymisti. İki asik bu sekilde sevisirken bi anda iceriye İrenenin annesi girmis ikiliyi bu sekilde yakalamisti. İrene hemen seulgiyi arkasina almis. Annesine guzel guzel olanlari anlatmisti. Ama kralice hic bir seyi dinlememis ilk once İrene tokat atmış sonrasindada seulgiyi zindana attırmıştı.İrene odada tek basina kaldiginda hıçkıra hıçkıra aglamisti. Hayir cani yanmıyordu ama seulgiye olacaklari biliyordu o yuzden bu kadar agliyordu.

Yarin sabaha idam düzenekleri kurulmuş. Seulgi ilmegin basina getirilmisti. Kralice İrenena iyice bu ani gostermek icin en on siradan izletiyordu olanları. Cok tiz bir ciglik duyuldu aniden . Olmustu iste olmustu seulgi ve yikilmisti İrene . Gunlerce kendini odasina kapatmis hic bir sey yiyip icmemis ve durmadan aglamis kendini mahvetmisti.

Bu yasananlarin uzerinden yillar gecmis kralice olmustu. İrene artik yonetime gecmisti. Bu kralligi o yonetiyordu artik ve bugun butun halki meydana toplamisti cok buyuk bir haber vermek icin.

Sahneye cikmadan once elbisesini duzelmisti. Usulca sahneye cikti. Ve konusmaya başladı;

" Hepiniz biliyorsunuz ki kralligimizda escinsel oldugunuzun ogrenilmesi uzerine idam edilirsiniz . Bu yasagi kaldiriyorum. Artik herkes ozgurce istedigi kisiyle evlenebilecek ve kendini dış dünyadan soyutlamasi gerekmeyecek."

Bu haber uzerine halk cok sevinmis kutlamalar yapmislardi. İrene saraya döndüğünde hemen kendisini odasina kapattı. Oldugu yere çöküp aglamaya baslamisti. Aglarkende uyuyakaldi. Uykuya dalmadan onceki son sozu ise seulgimi geri verin şimdi oldu.

_________________________________________

Evettt bitti. Bu kitabi çok zor yazdim ve cogu kez ağladım. Biraz zaman hatalari oldu ama gormezlikten gelin lutfen onlari. Umarım sizde kitabi begenirsiniz .

Seulgi queendom donemindeki turuncu, İrene ise russian roulette donemindeki mor sacli hallerindeler.

Öpüldünüz 😽

Once upon a time 🏰~SeulreneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin