Michael rá támadott egy boszorkányra akit meglátott.
A harc kimenetele egyértelmű volt , de a coven a közelben volt.
A coven egyik boszorkánya pentagrammot rajzolt majd a Sátánt akarta segítségül hívni , de Michael gondolt erre ezért le zárták a helyett sókörrel.
A boszorkányok szerencséjére Leo a közelben volt , mivel Lucifer fia Ő is Sátán , a boszorkányoknak szerencséje volt hogy nem Lucifernek hanem Sátánnak címezték a segélykérést.
Leo a sókörön belül volt ugyan ,de érezte hogy még így sem lesz egyszerű dolga.
Michael mikor az utolsó vágást tette volna kardjával a boszorkányra egy árnyat látott meg.
Az árny Leo volt aki kész volt a harcra az angyalok ellen is így szólt:Leo: Ti , ti hiú patkányok kik apám Lucifer szövetségeseit bántják , most végetek.
Michael arkangyal nevetett , majd rá támadt.
Michael szárnya egyszercsak el égett , Leo megfogta Michael kardját majd az darabokra tört.
Amanaziel neki rontott majd megpróbálta lassítani az időt , Leo csettintett majd Amanaziel megfagyott.
Leo hozzá ért a megfagyott Amanazielhez és az darabokra tört.
Uriel és Raffael egyszerre támadtak , Michael kard nélkül próbált segíteni nekik puszta öklét használva Reya pedig gyógyítani próbálta Őket.
Leo lángolni kezdett majd Amanaziel , Michael , Raffael és Uriel el égtek.
Reya így szólt Leohoz:Reya: Szívtelen , mit tettél?
Leo: Megvédtem a gyengét az erősebtől.
Reya: Le mészároltad Őket.
Leo: Rászolgáltak.
Reya: Mi jogon ítélkezel?
Leo: Na és Ők? Vagy a teremtőd? Mi jogon teszik? Különbenis , ha annyira mészárlást akartam volna te már hamu lennél ,de te nem támadtál így túl éled.Leo csettintett még egyet majd a boszorkány akit Michael megtámadott meggyógyult , Reya le volt sokkolódva.
Leo hirtelen el tűnt majd Reya el repült mielőtt a boszorkányok észre vették volna hogy nem csak négy angyal volt ott. Reya el gondolkozott Leo szavain.
Vajon a teremtő és az angyalok mi jogon ítélkeznek..?
YOU ARE READING
Sötét szárnyak
RomanceA lényeg, hogy születik két angyal, az egyik angyal a mennyben nevelkedett a másik pedig Lucifer fia és a pokolban nevelkedett. Ők a halandók világába kerültek és össze ismerkedtek. (a többi spoiler lenne)