⸻hekza┆finis

707 58 143
                                    

⚠️ tw: bu bölüm; mommy issues, fiziksel şiddet ve psikolojik şiddet bulundurur.

iyi okumalar <3

---

Beomgyu, kumda oturan kişinin Yeonjun olduğunu fark edince yüzü endişeli bir hâl aldı. Onunla konuşmak istiyordu ama bu kadar erken karşılaşacaklarını bilmiyordu.

Yeonjun, denize bakakalmış bir şekildeydi, Beomgyu'yu daha fark etmemişti. Rüzgâr saçlarını dağıtırken sesi çıkmıyordu. Gözleri denize hapsolmuş gibiydi.

Hâlâ ayakta olan ve endişeli bir biçimde Yeonjun'a bakan Beomgyu, sessizce derin bir nefes alıp verdikten sonra Yeonjun'un yanına ilerlemeye başladı. Bir yandan rüzgâr Beomgyu'nun saçlarını da dağıtıyordu.

Kumda ilerlerken bir yandan da denizin püskürttüğü dalgalara bakıyordu. Deniz bile Beomgyu'ya "gitme" diyordu.

Dalgalar yükselerek kumda oturan Yeonjun'a yaklaştığında Beomgyu titreyen ayaklarını boş verip koşmaya başladı. Aralarında kısa bir mesafe olduğu için Yeonjun'a yetişti.

Yeonjun sonunda Beomgyu'yu fark etti. Beomgyu stres içinde Yeonjun'a bağırdı.

"Ölmek mi istiyorsun?"

Yeonjun ne olduğunu anlayamazken Beomgyu onun elini tuttu ve dalgaların erişemeyeceği bir kayalığa götürdü.

***

Beomgyu ellerini Yeonjun'dan ayırdı fakat karnında kelebekler hissediyordu. Yeonjun'dan nefret ettiği halde kalbi Yeonjun'dan vazgeçmemişti. Nasıl hâlâ Yeonjun'un elini tuttuğunu bilmiyordu, ama Beomgyu'nun bu durumdan nefret ettiği aşikardı. Bunu kendine saygısızlık olarak kabul ediyordu.

Öbür taraftan Yeonjun ise şaşkın bir şekilde Beomgyu'ya baktı. "Tanıdık geliyor. Kim bu ? " diye düşündü. Genelde bir erkek ile bir erkek temasta bulununca Yeonjun iğrenirdi. Şu anda da iğrenmem lazım diye düşündü ama ne kadar zorlarsa zorlasın iğrenme duygusunu hissetmiyordu.

Onun yerine kalbinin hızlı bir şekilde attığını hissediyordu.

Beomgyu kayalığın bir tanesine oturunca, Yeonjun da Beomgyu'nun yanındaki kayalığa oturdu. Yanındaki kişiyi tanıyor gibiydi fakat adı aklına gelmiyordu.

Beomgyu kendini sakinleştirdi ve sonunda sessizliği bozmaya karar verdi.

"Beni tanıdın mı?" diye soğuk bir ses tonu ile sordu.

"Hayır, kimsin sen?"

"Zorbalığına uğramış kişilerden biriyim. Tabii böyle dediğim için tanıyamazsın değil mi? Sonuçta bir sürü kişiye zorbalık yapan birisin sen. Özellikle kendi cinsiyetinden hoşlananlara karşı."

Yeonjun bunu duyduğu an vücudunda bir gerilme hissetti.
Bu çocuk eşcinsel miydi? İğrenme duygusunu şimdi hissetmişti işte. Kayalıktan kalkmaya kalkışınca, Beomgyu onu durdurdu.

"Nereye gittiğini zannediyorsun Yeonjun? Daha konuşmamızı bitirmedik."

"Konuşmak istemiyorum senin gibi ucubelerle."

i hate u || yeongyu ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin