- Dis -

416 13 13
                                    

Pov. Drimcia

Byłam bardzo wkurzona na Nekosię. Jej ostatni film był niemiły, a disu nie dało się słuchać, bo tak na nim piszczała. Po długich narzekaniach na osobę o cyckach jak arbuzy, które były pyszne (arbuzy nie cycki), położyłam się do łóżka, biorą przy okazji telefon.

Nagle poczułam, że nie wytrzymam i ile sił w nogach pobiegłam do łazienki. Próbowałam się wysrać, ale nic z tego. Włączyłam dis Nekosi. Mój plan zadziałał, od razu zaczęłam robić kupkę pachnącą kwiatkami.

Kiedy skończyłam ogarnęłam się w łazience, po czym wróciłam do łóżka razem z telefonem. Zalogowałam się na swoje inne konto i przeglądałam „Dla ciebie”. Po zobaczeniu tam Nekosi zaczęłam krzyczeć i piszczeć. Jedyne słowa, które dało się zrozumieć oprócz "TyfnfnJebana.
AnanfnrrnenPrzeZjdjdsnsnsnOjcAdjdnsnsnsnKurwOrnwnsnswnHihihI„ to było ”Opuść me dla ciebie, bo jedyne co w twoich filmach jest dla mnie, to kontent! 🤬👹👺".

Kilka godzin minęło, zanim się uspokoiłam, to było coś niebywale trudnego, cudem mi się udało. W międzyczasie słońce zaczęło wschodzić. Spojrzałam za okno, ale od razu odwróciłam wzrok przez oślepiający mnie wschód słońca, który się właśnie kończył. Schowałam się pod kołdrą po tym od razu poszłam w sen letni.

***********
Na razie to tyle.
Historia to rodzaj enemies to lovers, a przynajmniej do momentu.
Jak są jakieś pytania albo błędy to pisać śmiało, poprawie i odpowiem.

Ukryta prawda|| Nekosia X Drimcia, Drimcia x nekosia Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz