°4°

26 4 0
                                    

Ja som sa zatiaľ lúčila s mamou. Bolo to oveľa emocionálnejšie ako som si myslela. Veľmi ťažko sme sa rozlúčili a nasadla som do auta ku pani Hwang. Posledný krát som jej zakývala a auto vyrazilo na letisko. Cítila som sa trošku zvláštne. Viem, opisujem to tu akoby sa lúčime navždy, ale predsa..je to moja mama.

Konečne sme dorazili na letisko.
Pani Hwang vybavila všetko čo treba, odovzdali sme kufre a išli sa posadiť do lietadla.

Let prebehol rýchlo a bez akýchkoľvek problémov. Skoro celú cestu som počúvala hudbu alebo som sa rozprávala s pani Hwang. Keď sme pristáli, vyzdvihli sme si batožinu a vybrali sme sa ku pani Hwang domov. Bolo to od letiska celkom ďalej takže sme si zavolali odvoz.

Wow. Wow, wow a wow. Takto som stála pred bránou jej domu. Nevedela som, že má tak veľký dom. Vyzeral úžasne. Vošli sme dnu a bola som očarená toľkou krásou. Už teraz sa tu cítim príjemne.

"Cíť sa tu ako doma Jennie. Ak by si hocičo potrebovala, stačí mi len povedať. Poď, zavediem ťa do tvojej novej izby'' s úsmevom mi to všetko povedala a ukázala nech idem za ňou. Je to také milé.

"Ták, nech sa páči" položila kufor a otvorila dvere do nejakej miestnosti. Wow, vyzerala úžasne. A je taká veľká.
S úsmevom som sa otočila na pani Hwang a objala ju. "Ďakujem Vám"
''Rado sa stalo Jennie. Vybaľ sa a ja idem zatiaľ urobiť niečo dobré pod zub určite si hladná''

Odišla a ja som sa pustila do vybaľovania.

~približne o hodinku neskôr~

Som to ja ale šikovná žena. Sama pre seba som sa zasmiala a ľahla si na posteľ. Krásne voňala.
Mala by som mame napísať, že som v poriadku.

Jennie
Všetko je v poriadku a dorazili sme dobre. U pani Hwang sa mi veľmi páči.
Chýbaš mi<33

Jennie

Ahh, Škoda že tu nemôže byť so mnou

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ahh, Škoda že tu nemôže byť so mnou. Netrvalo dlho a odpísala mi.
Napísala niečo v zmysle, že si to tu mám užiť, že vyzerám krásne a tiež jej veľmi chybám.

Pousmiala som sa nad tým a rozhodla som sa že sa pôjdem pozrieť dole za pani Hwang.

Hneď ako som prišla dole, povedala mi, nech sa posadím za stôl a priniesla mi tanier.

"Palacinky!!" Vykríkla dom natešene. Milujem ich.

Spolu sme sa najedli s neskôr sme si šli obe oddýchnuť. Boli sme unavené z cestovania a tak.

Netrvalo dlho a spala som.

--------------------------------------------------------------
Yayyy chcela by som tento príbeh oživiť, tak dúfam, že vás bude baviť ❤️❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 29, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

How can i tell you that..i love you?  [JENSOO]Where stories live. Discover now