James potter....vei naisen, jota rakastin. Teki hänen kanssaan lapsen. Vaikka Lilyn piti naida minut. Liittyä kuolonsyöjiin ja olla minun. Mutta vielä minä saan sen perheen ja pojan itselleni.
Severus Kalkkaros. Pelätty kuolonsyöjä ja nuorin liemimestari kautta historian, Seisoi Likusteritie 4 ovella. Oli kulunut puoli vuotta, kun hänen mestarinsa oli kukistunut ja tilanne ministeriössä ja muualla oli tasaantunut. Severus oli ollut raivoissaan mestarinsa kukistettua. Hänen olisi pitänyt saada Lily itselleen. Potterin piti kuolla ja pojan piti olla hänen ja Lilyn möys.
No nyt Severus korjaisi ongelmat kerta heitolla.
Hän käveli Likusteritie 4 ovella ja koputti. Oven avasi todella lihava mies. "Mitä haluatte?" mies tivasi.
"Haluan Harry Potterin. Hän on minun".
"Olet siis friikki" mies sanoi ja kääntyi ovella ja käveli sisään. Kun hän tuli takaisin hänellä oli pieni nyytti sylissään. Nyyttistä kuului vinkunaa.
"Ota, äläkä tuo takaisin" Mies sanoi ja tyrkkäsi vikisevän nyytin Severuksen syliin. Nyytti alkoi kiemurelle ja ääntelehtiä. Samassa mies paiskasi oven kiinni ja Severus jäi yksin seisomaan ovelle.
"Tämä kävi helpommin kuin luulin" Severus mutisi ja katsoi nyyttiä. Nyytin sisällä oli pieni vauva, joka katseli nyt Severusta vihreillä silmillään. "
"Oletpas sinä hurmaava. Nyt avaappa suu ja juo tämä juoma niin sitten isä vie sinut kotiin" Severus sanoi ja ojensi pientä pulloa, minkä oli kaivanut taskustaan.
Pullossa oli verivaihdos lientä. Se muuttaisi Harry ulkonäön pois Potterin karmeasta ulkomuodosta Severuksen näköiseksi. Vauva katseli hetken pulloa ja sitten joi sen tyhjäksi.
"Loistavaa ja nyt sinä tarvitset uuden nimen. Harry ei ollut Lily-kultani valinta vaan typerän Jamesin. Sinun nimesi on Sebastian Severus Kalkkaros. Sinusta tulee uusi upea liemimestari ja tietenkin upea kuolönsyöjä." Severus myhyili ja alkoi kävelemään kohti läheistä puistoa ilmeentyäkseen.
Ja noin vain Harry Potter oli kadonnut ja Sebastian syntynyt.
YOU ARE READING
Ei Potterin poika
FanfictionSeverus halusi aina naida Lilyn. Saada lapsia. Se unelma ei koskaan toteutunut, mutta nyt se toteutuu. Severus kidnappaa 5-vuotiaan Harryn ja veriadotoi hänet itselleen. ei enää James Potterin poika vaan Severus Kalkkaroksen poika.