Hesabına girmiş gezinidikten sonra sıkılmaya başladım saate baktım
10.45
Sonunda zilin çalmasına 5 dakika vardı. Taehyung yanımda uyuya kalmıştı bende onu izliyordum. Değişik bir çekiciliği vardı.
Onu izlemeye dalmışken öğrenciler içeri girmeye başladı. Hepsi yerine oturduktan sonra hoca sınıfa girdi an Taehyung ve bana bakmaya başladı.
"KİM TAEHYUNG JEON JUNGKOOK TENEFÜSTE YANIMA GELİYORSUNUZ"
Bağırarak konuşuyordu ama neden ki? Çokta takmıyordum açıkçası.
Zil çaldı ve hoca sınıftan gittiği an Jimin yanımıza geldi Taehyung hala uyuyordu.
"Nerdeydiniz"
"Burda"
"Oha sen ciddi olmazsın neden gelmediniz diyorun akıllım"
"Canımız istemedi oldu mu"
"Noluyor lan"
"aha uykucuda uyandı sonunda.Hadi kalk hoca çağırıyor"
kalkarlar ve hocanın kapısının önüne gelirler.
"Aç kapıyı had- buda ne noluyor"
"Deprem oluyor galiba"
İkiside büyük bir panikle birbirlerine bakalar ve birden kapı açılır hocanın koşarak dışa çıktığını görürler.
hoca: kaçın burdan kurtarın kendinizi
"N-noluyor"
"Sanırım bu adam bişi yaptı deprem olduğunı sanmıyorum"
Hemen odaya girerler ve bir tane etrafa ışık saçan parlak bir mor küre bulurlar.
"Sence dokunmalı mıyım"
"Hayı-"
Taehyung daha cümlesini bitiremeden jungkook küreye dokunur ve birden ikiside bayılır.
Sansıntı durur ve ikiside baygındır.Farklı bir zamana gelmişlerdi. Tam tamına 1000 yıl öncesine gitmişlerdi. Ama onların hiçbir şeyden haberi yoktu.
Kısa bir süre sonra Taehyung uyanır ve etrafına bakar heryer toz duman içindedir.
Üstlerinde o zamanın giysileri vardır. Taehyung şok olur buraya nasıl geldiklerinin şokunu yaşıyordur.
Ayağa kalkar ve duvarların altınla kaplı olduğunuğunu görür.
"Ohaa abi burası neresi bilmiyorum ama harika biryer"
Gözlerini etraftan çeker ve jungkook'un yanına gider.Jungkook hala baygın bir şekilde yerde yatıyordur. Taehyung eğilir ve jungkook'u sarsar.
"Hey uyansana jungkook. pisss aloo kime diyorum." ve jungkook'ta uyanır
kısa oldu ama olsn
hiçbiriniz eminim böyle bişi beklemiyordu aslında bende beklemiyordum birden aklıma geldi
nys bir sonraki bölümde görüşürüz 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one day [taekook]
Fanfictionyıllarca okulda şiddete ağır laflara mağruz kalmış jungkook bir gün okula yeni gelen çocuk sayesinde hayatı değişecekti o odaya girene kadar...