Pn.Liyana Ratu Blowjob

4K 35 2
                                    

Pada suatu hari....selepas kerja..sedang Liya berada di dalam lif utk ke parking keretanya yg berada di besement...dia telah ditegur oleh scandalnya yg juga rakan sekerjanya:

Scandal:hi syg...nk balik rumah dh ke tu...

Liya: haah la syg oii...kita ada laki ngan anak2 nk jaga tau.

Scandal:ohhh habis scandal awk ni x nk jaga ke?

Liya: scandal kena la jaga diri sendiri(sambil menjelirkan lidah)

Scandal:hmmm syg...saya tgk harini syg cantik la rini

Liya:rini je ke?

Scandal:ehh x la cuma hari ni nmpak lain u pakai baju ni...nampak seksi...muka u kena ngan tudung ni..buat adik saya naik je

Liya:hmm dh agak puji ada makna ni..mana adiknya yg naik tu nk tgk(sambil meramas btg scandalnya diluar seluar)

Scandal:syg awal lagi ni nk balik...saya tiba2 horny lak bila terjumpa scandal saya bini org ni..rasa nk pancut je air mani saya kat muka syg ni...

Liya:blh tapi harini x blh main.. husband i nk bawak jalan2...i blowjob u je k

Scandal:ok la pada x dpt apa..kita buat dlm kereta syg ye

Liya:ok

Setelah pintu lif terbuka... scandal liya dgn pantas menarik tgn liya keluar lif dgn laju...sambil menyuruh liya menunjukkan arah ke keretanya..

Liya(dalam hati):ehh x sabarnya dia harini...x sabarnya aku nk kena pancut byk2 air dia kat muka aku...aku pun lama dh x telan air mani😋 laki2 lain

Setelah sampai kedalam kereta Liya... setelah selese dgn kedudukan masing2...liya pun memulakan langkah dgn membuat aksi nakal dgn meramas btg scandalnya diluar seluar itu...selepas itu liya menjilat btg scandalnya dari luar seluar... sambil mata liya memandang wajah scandalnya...scandalnya yg melihat aksi nakal dan ghairah si liya itu sungguh tidak tertahan...

Scandal:ahhh syg cpt la buka seluar saya ni...x tahan dh ni syg.

Liya:sabar la syg...ayg dh lama x belai konek scandal syg ni(sambil menggoncang btg dari luar seluar)

Scandal:ala tapi saya x tahan dh ni..cpt la syg...abg nk rasa mulut syg lak

Liya:kenapa syg stim sgt ni ngan ayg rini...lama x dpt ke ni haa?

Scandal:rini abg tgk syg seksi sgt pakai rini...muka syg buat abg horny syg..

Liya:nk liya jilat x btg ni

Scandal:nk2 syg nk

Setelah mendengar ayat begitu...liya terus menanggalkan seluar scandalnya itu sehingga terjojol keluar btg yg amat keras itu..

Liya: wowww keras btol btg scandal i rini...stim sgt ye syg

Scandal:haah syg

Liya pun memainkan lidahnya di kepala takuk scandalnya itu sehingga punggung scandalnya itu terangkat2...tgn scandalnya itu jugak tidak berdiam apabila segera meramas tetek Liya yg besar dari luar baju

Scandal:ahhh sedap syg main2 mcm tu...ahhh

Liya:sedap kan bang...sedap kan bini org ni jilat btg abg

Scandal:yes syg..isap dlm lagi syg

Liya terus memasukkan btg itu terus kedalam sehingga menyentuh anak tekaknya..kemudian dia mengeluarkan btg itu semula dan meludah air liurnya yg bertakung itu di atas btg scandalnya...

Liya : liya nk syg pulak ludah ngn air liur sygg kt konek u plss.

Setelah mengumpulkn air liur dgn byk dr mulut terus scandal meludah tepat di kepala kote dia.liya tanpa rasa geli malah bettambah berahi lg terus menggunakan lidah nye bermain main dan meratakan air liur scandalnye pd konek laki2 tu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pn Liyana Ratu Blowjob Where stories live. Discover now