Zoraki Evlilik -9-

6.3K 222 0
                                    

8. Bölüm

"S-Sen-" sözümü kesti "Evet seni seviyorum..."

Yeni Bölüm

Ona sıkıca sarıldım acaba beni gerçekten seviyormuydu yoksa duygularımla oynamak içinmiydi. Ben Aras'a aşıktım önceden onu tanımadığım için böyle davranıyordum ama şimdi her şey değişti. "Ne düşünüyorsun" dedi Aras "H-hiç bir şey" dedim ve gülümsedim bakışları o kadar güzeldiki aşık olmamak için bir neden yoktu. Kokusu evet kokusu çok güzeldi ona iyice sarılıyordum hiç bırakmıyacağım kadar "Heyy boğucakmısın beni ben sana çok lazımım güzelim" dedi "Yaaa canım çok biliyorsun sen" dedim. "Sana aşığım prenses aşkımdan ölüyorum beni bırakma asla seni kaybetmekten korkuyorum" dediğinde dudağıma küçük bir buse kondurdu gülümsediğimde aniden kapı çaldı. "Kimsiniz" dediğimde bir an korktum kimdiki acaba "oda servisi" diyen çocuk biraz korkutucu geldi Aras yataktan kalkıp "korkma hayatım ben bakarım" dediğinde gülümsedim ben neyden korkuyordumki Aras varsa yanımda bana bir şey olmaz kapıyı açtığı zaman bir masanın üstünde yemekler vardı. "Bu ve birde not var" dedi ve Aras'ın eline verdi notu "tamam sağol" diyip kapıyı kapatıktan sonra "Not kimden" dediğimde "Bilmiyorum" cevabını aldım. Notu açtığında sesli bir şekilde okudu "Beğendinizmi ilk baş pek doğru tanışamadık belliki kim olduğumu bilmiyorusun ben Aras'ın eski sevgilisi buda benden bir süpriz bence çok umutlanmayın her zaman peşinizde olacağım..." "Kim miş altında yazıyormu ismi" ayağa kalkıp nota baktığımda aman tanrım o...

Evet yeni bölümle karşınızdayım hikayeyi biraz değiştirdim. İnşallah beğenmişsinizdir iyi okumalar...

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin