ce va face gabi

3 0 0
                                    

Gabi era confuz, nu stia cum sa își rezolve problema, nu e de parca putea reînvia bebelușul mâncat de el.
   Pentru a încerca sa își distragă atenția de la gândurile negative, Gabi îl sunase pe prietenul sau Pateu, de la care se aștepta sa l înveselească dar cea ce a spus pateu l a distrus pe gabi.
"Gabi, fratele meu mai mic in vârsta de 9 luni a dispărut in aceasta dimineața, bunica mea din zlatarei avea grija de el și a ațipit, iar când s a trezit, Teemo dispăruse. Gabi sunt distrus, nu știu ce ma voi face fără micul meu campion."
    Gabi era șocat, nu putea procesa lucrurile pe care tocmai le a auzit. I a închis lui pateu și a ieșit la aer, in curtea casei lui, unde a dat de jaxy.
"TU HAMSTER NENOROCIT, MI AI DISTRUS VIAȚA, TU CU ABERAȚIILE TALE, M AI DISTRUS, NU MAI AM DEMNITATE, TOTUL DIN VINA TA"
atunci, mama lui gabi ieșise pe usa fiind confuza.
"gabi de ce tipi la bietul hamster, nu a făcut nimic. Ești bine fiule?"
"MAMA, JAXY MI A DISTRUS VIAȚA. CUM ADICĂ NU A FĂCUT NIMIC. SIGUR TU STIAI DE ASTA"
"gabi cred ca ar trebui sa te odihnești, pari tulburat"
     Când a auzit cuvintele mamei sale s a simțit descurajat și a mers in camera lui, unde s a afundat in tristețe.

viata secreta a lui gabiWhere stories live. Discover now