Ben Eski Beni Özledim hikayesinin yazarı Madam-Yellow'la ve kitabın diğer üç karakteriyle olan röportajımızı okumaktasınız.
Yaren-ozal : Röportajımı kabul ettiğin için çok teşekkürler.
Madam-Yellow: Rica ederim.
Yaren-ozal: Daha önce bu konu hakkında konuştuğumuz için direkt sorularıma geçeceğim.
Madam-Yellow: Tabii.
Yaren-ozal: Öncelikle sormak istediğim ilk soru. Hikayenin adını nasıl buldun? Yani dışarıdan bakıldığında çok ilginç değil mi?
Madam-Yellow: Aslında beklediğim bir soruydu.
Genelde dışarıdan bakanlar ya da hikayemin ismini yeni duymuş olanlar "Nereden çıktı bu isim?" sorusunu soruyorlar. Hikayemin konusuyla ve içeriğiyle çok uyumlu bir isim. Hikayemin ana karakteri olan kızın geçmişteki benliğine yaşadığı özlemi dile getirdiği için hikayemin adı "Ben Eski Beni Özledim."
Yaren-ozal: Hikayende kullandığın karakterler çok ses yarattı. Onlar hakkında bir şeyler sormak istiyorum.
Madam-Yellow: Sorabilirsin.
Yaren-ozal: Karakterlerinin çoğu Türk ve bizim gibi halktan insanlar. Daha önceden tanışmışlığınız var mıydı?
Madam-Yellow: Ana karakter Mısra Mina Güven'i İga Wysocka adında yabancı bir manken oynuyor ve daha önce konuşmuşluğumuz yoktur. Aymira karakterinde kullandığım kız sınıf hatta sıra arkadaşım ama Kerem ve Mete karakterlerinde kullandığım Doğukan Tarancı ve Doğanay Odabaş'la hikaye için tanıştık.
Yaren-ozal: Kerem Saygın?
Madam-Yellow: Dışarıdan bakıldığında havalı,popi,egoist,umursamaz bir görüntüye sahipken kendisi bunların tam zıttı olan bir karakter. Uyumlu, kibar,yakışıklı, kendi çapında egoist gibi ama egoist değil, tatlı,sempatik biri. Üstelik anlayışlı ve destekleyici. Genç kızların "Bu devirde böyle erkek kaldı mı?" sorusuna "Evet kaldı." cevabını verebilecek biri. Unutmadan Bay Saygın "Yavru Panda" kelimesinin sahibi.
Yaren-ozal: Mete Iraz?
Madam-Yellow: Mete Iraz soy adından da anlaşıldığı gibi uzak biri. Soğuk,egoist,havalı,umursamaz bir görüntüye sahiptir ve onu tanıyanlarda böyle biri olduğunu düşünür. Fakat her insan hayatını değiştirebilecek olaylar yaşamıştır. Mete Iraz'da bu olaylardan birini ama gerçekten acı bir olay yaşayan karakter. Zaten bir kaç bölüm sonra ne demek istediğimi okuyucularımda anlayacaklardır çünkü bir kaç bölüm sonra Mete Iraz için uzun bir yazı yazacağım.
Yaren-ozal: Karakterlerinle gerçek hayatta da konuşuyor musun?
Madam-Yellow: Evet konuşuyorum.
Yaren-ozal: Gerçek ismini vermeyi düşünüyor musun?
Madam-Yellow: Belki daha sonra.
Yaren-Ozal: Karakterlerin gerçek ismini biliyor mu?
Madam-Yellow: Evet biliyor,
Yaren-ozal: Hikaye yazmak ya da bu hikayeyi yazmak sen de ne gibi duygular uyandırıyor?
Madam-Yellow: Her insanın farklı alanlara ilgisi vardır. Benim ilgili olduğum alanların başında yazmak gelir. Yazmak bir insanın kelimeleri canlandırması, cümlelerine içini dökmesi demektir. Ben bu hikayeyi yazarken bir çok duyguyu bir arada hissediyorum. Bazı cümleler oluyor "Bunu ben mi yazdım?" diye kendime şaşırıyorum. Bazı cümleler oluyor gerçekten çok duygulanıyorum. Bazı cümlelerde ise oturup gülmek istiyorum. Ama en güzeli de ne biliyor musun? Senin emeklerinin karşısında okuyucularının attığı o güzel yorumlar. Onların attığı yorumların bende yarattığı mutluluk hissi anlatılamayacak derece güzel ve yaşanması gereken bir şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlar Cevaplıyor
RandomWattpad uygulamasının keşfedilmemiş ama keşfedilmeye hazır yazarlarıyla yaptığım kısa röpörtajları içerir. Bu kitap sayesinde hem yazarlar hem de kitapları hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz... İYİ OKUMALAR...