This is where Germany and y/n having a normal couple moment :3
________𝕐/ℕ'𝕤 ℙ𝕠𝕧:
𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚍 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚊 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚘𝚜𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗.
𝚈𝚎𝚝, 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚒𝚝. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚌𝚘𝚞𝚙𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜. 𝙸 𝚜𝚊𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚞𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚒𝚗 𝚌𝚒𝚛𝚌𝚕𝚎.
𝙸 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙶𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎.... 𝚄𝚐𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚏𝚏𝚒𝚌𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗...
𝚂𝙴𝚁𝙸𝙾𝚄𝚂𝙻𝚈 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚍𝚍𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝!?. 𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚒𝚝'𝚜 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚛𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚜 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚞𝚗𝚑𝚎𝚊𝚕𝚝𝚑𝚢. 𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚐𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚟𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙.
𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝙸 𝚕𝚊𝚢 𝚖𝚢 𝚏𝚎𝚎𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛
𝚃𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚊 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚎𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚎 𝚌𝚛𝚒𝚗𝚐𝚎 𝚊 𝚋𝚒𝚝. 𝙸 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚊𝚜 𝙸 𝚝𝚛𝚢 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍.
𝙸 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚕𝚕𝚠𝚊𝚢 𝚊𝚜 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚒𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚕𝚜. 𝙽𝚘𝚝 𝚌𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚏 𝙸 𝚋𝚞𝚖𝚙 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚙𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚍𝚍𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚕𝚕𝚠𝚊𝚢. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚒𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙶𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚞𝚗 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚎 𝚍𝚘 𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚔. 𝙸𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚞𝚕𝚝 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚊𝚕𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏...
𝙾𝚗𝚌𝚎 𝙸 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚊 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎' 𝙳𝚊𝚜 𝙱ü𝚛𝚘 𝙳𝚎𝚞𝚝𝚜𝚌𝚑𝚕𝚊𝚗𝚍𝚜'... 𝚈𝚎𝚜 𝚢𝚎𝚜 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚝 𝙸 𝚕𝚎𝚊𝚛𝚗𝚎𝚍 𝙶𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙶𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗𝚢. 𝙸 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛𝚔𝚗𝚘𝚋 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚐𝚐𝚕𝚎 𝚒𝚝 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢. 𝙸𝚝 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚊 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚒𝚗 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗𝚢'𝚜 𝚋𝚎𝚍𝚛𝚘𝚘𝚖.
𝙸 𝚜𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝙶𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚙𝚎𝚛. 𝙸 𝚕𝚎𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚕𝚘𝚞𝚍 𝚜𝚒𝚐𝚑 𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙶𝚎𝚛𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚌𝚊𝚗 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚖𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖.
"𝙻𝚒𝚎𝚋𝚎? 𝚆𝚑𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚠𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝'𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚍𝚍𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝"
"𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚊𝚜𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝙶𝚎𝚛𝚖𝚜" 𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚑 𝚊𝚗𝚍 put 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚗 𝚍𝚘𝚠𝚗. 𝙷𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚊𝚕𝚜 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚍𝚒𝚍"𝚕𝚒𝚎𝚋𝚎 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 b𝚞𝚒𝚜𝚢 𝚊𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚋𝚞𝚝 𝙸'𝚖 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚕𝚝𝚑.. "" 𝚢/𝚗 𝚍𝚊𝚛𝚕𝚒𝚗𝚐 𝙸'𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚔𝚎𝚢? 𝙸'𝚖 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚊𝚙𝚎𝚛𝚠𝚘𝚛𝚔𝚜 𝚜𝚘 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚙𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚖𝚘𝚛𝚛𝚘𝚠 "
"𝚆𝚊𝚒𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎!? "
"𝙾𝚏𝚌 𝚍𝚊𝚛𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚘𝚠 𝚐𝚘 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝙸'𝚖 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍. 𝙸 𝚗𝚘𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚜 𝚖𝚢 𝚏𝚘𝚛𝚎𝚑𝚎𝚊𝚍.
________
𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚊 𝚙𝚊𝚛𝚝 2 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜?
𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚋𝚎𝚕𝚘𝚠. 𝚈𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚛𝚎𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚢 𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎. 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚎𝚗𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?
YOU ARE READING
Countryhumans One-shots
Randomehhhh I'm over it.. whenever I make a full story I always don't know what I'll add in the middle. here some one-shots that I was thinking TvT