Gülerdir yb atmadığımı gören okuyucuların bana karşı uyguladığı tribal enfeksiyon
Geldim geldim aşkolar dövmeyin valla götüm tutuştu yoksa daha yazmamaya devam ederdim sorry :(
Yazım hatası varsa affola iyi okumalaar ♡
-
"Taehyung.." diye heyecanla mırıldandığımda Taehyung bahçeyi yankı edecek şekilde mutlulukla bağırdı.
"Kalbim atıyor sevgilim kalbim atıyor!"
Onu sıkı sıkı sarmalarken gözlerimden yaşların akıp yanaklarımı sırılsıklam bıraktığını yeni fark ediyordum. Taehyung'un kalbi yeniden atıyordu. Bir haftadır bir kere bile attığını duymadığım kalbi şimdi deli gibi çarpıyordu.
"A-artık artık büyü bozuldu mu? Yani şimdi tamamen insan mısın Taehyung?" gözlerimi gözlerine kenetleyip heyecanla sorduğumda gülen gözleriyle omuz silkti.
"Bilmiyorum ki. Ama atıyor kalbim." dayanamayıp mutlulukla güldü. Ellerimi yanaklarına çıkardım. O kadar mutluydum ki.
"Şimdi bir dakika büyünün bozulması için gerçek aşkını bulman mı getiriyordu? Jungkook sana çıkma teklifi edince atmaya başladı kalbin siktir!" Hoseok'un dedikleriyle ikimizde şaşkınca birbirimize baktık.
"Gerçek aşkın ben miyim? Ben mi kurtardım seni?" diye sordum kalbim deli gibi çarparken.
"E-evet sevgilim. Beni sen kurardın. Sen benim sadece gerçek aşkım değil aynı zamanda kurtarıcımsın." Bu dediğinden sonra dudaklarıma yapıştığında anında karşılık verdim. Kim Taehyung benim sevgilimdi ve o gerçekten benim gerçek aşkımdı.
"Ya durun iki dakika ayrılın. Taehyung lan şimdi artık bu evden çıkabilir misin? Sikeyim kurtuluyorsun kalk!" Jimin ikimizi de ayırdığında hemen kucağından indim. Topallasam da sorun etmeyip onu da çekerek ayağa kaldırdım.
"Taehyung vücut ısın değişiyor. Soğuk değil sıcaklaşıyor bedenin." öpüşürken de sıcak nefesini fark etmiştim. Üst üste bir sürü şok geçiriyorduk.
Şaşkınlığını üzerinden atamazken bana sıkıca sarıldı. "Eskisi gibiyim artık." dedi inanamaz gibi.
"Hadi derhal gidelim buradan. O kadın gelmeden defolalım." Yoongi'nin sözleriyle korkarak hepsine baktım.
"Gelir mi?"
"Tabiki de gelir." ilk defa ciddileşen Namjoon'a daha sonra sarılmayı kesmediğim sevgilime döndüm. Telaşlı görünüyordu. Büyük ihtimalle hevesi yıkılacağı içindi. Uzanıp alnına uzun bir öpücük bıraktım. Geri çekildiğimde huzurla kapattığı gözlerini geri açtı ve benimle göz göze geldi.
"Korkma, yeniden aynı şeylerin olmasına izin vermeyeceğim."
"Vermeyeceğiz. Hepimiz senin yanındayız new human Taehyung." Seokjin şu anda bile bizi güldürmeyi başardığında Hoseok gülüp oflayarak koluna vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stranded | Taekook
FanfictionParanormal olaylar inceleyen youtuber Jeon Jungkook, yeni videosu için perili bir eve girdiğinde evin ölen sahibi Kim Taehyung'un ilgisini çekeceğinden habersizdi. Semetae Ukekook