Na začátek se představím, jmenuji se Simona Hanáčková je mi čerstvích osmnáct let. Zatím žiju s rodiči ale to se za pár dní změní. Budu se stěhovat do Pardubic. Byl to muj sen od mich patnácti. Taky jeden z mnoha důvodů je ten, že tam ma sídlo milion plus. Ale taky je důvod ten, že s rodičem nemam vůbec dobré vztahy. Na své dětství nerada vzpomínám až na pár výjimek. Mam asi 165 centimetrů. Brášky mam ráda, jeden se jmenuje Michal a je mu čtrnáct. Druhý se jmenuje Radim a ma jedenáct let.
Momentálně je deset hodin, ja balím posledních pár věcí. Klíče od bytu mam už dva týdny. Byt je plně vybavený. Taky jsem zapomněla říct, že mam své auto. Dali mi ho babičky a dědečkové k osmnáctym narozeninám. Davam ty poslední krabice do auta a jdu se loučit. Kluci jsou v pokoji, tak jdu za nina. "kluci ja už budu muset" oba se ke mě rozběhnou a obejmoum mě "vážně musíš" zeptá se Míša. "jo musím, pro oba si brzy přijedu a budete na výkend u mě" řekla jsem"tak jo " řekl Radim. Ještě chvíli jsme se tam objímali. Tak tohle mam zasebou, jdu do kuchyně kde čeká mamka a tatka" tak ja už pojedu " řekla jsem a mamka mě obejmula" doufám, že se brzy ukážeš "řekla. Haa, ja se tady už nikdy neukažu." neboj "řekla jsem a šla obejmout taťku" buď opatrná "rekl v objetí. Odtahli jsme se od sebe" neboj, budu"řekla jsem a vzala jsem si kabelku a hodila ji přes rameno. Nazula jsem si své tenisky a nasedla do auta "ták a už to bude jenom lepší" řekla jsem si, napojila jsem telefon s rádiem pustila jsem si tak yza a vyjela. Ještě jsem musela jet k babičce se rozloučit.
Zastavila jsem před barákem, vypla motor a šla dovnitř. Tam mě už čekala babička s dědou. Ale i Aďa, která měla jet semnou na byt. Ma byt u mě týden. S babičkou jsme se hned obejmuli. Plakala a ja taky, babičku mam vážně ráda. A pak děda, s tim to bylo rychlé. Rozloučí bylo celkem vpohodě. Aďa si dala tašku s věci ke mě do auta a jeli jsme.Cesta probíhala vic než dobře, obe jsme zpívali a pohupovali se do rytmu písniček. Právě jsme zastavili před mim bytem. Obě jsme vystoupili a každá vzala něco. Byt byl v druhém patře takže pohoda. Odemkla jsem být, vyzula si na vstupní chodbičce boty a sla dát krabice do obýváku na zem. Ada mi byla v patách, obě jsme se svalili na sedačku a snažili se se vydychat. Aďa je moje sestřenice známe se už od narození takže tak no. Je ji patnáct ale pár měsíců ma mít šestnáct. "ja už nemůžu" řekla a ja se zasmála "no ještě půjdem do caffeterie, musím jim tam podepsat smlouvu" podívala jsem se na ni a zasmála se"jak je to daleko "asi patnáct minut pěšky" řekla jsem a šla jsem nám napustit vodu "jo a zítra přijede Filip, jestli nevadí" a jejda, už haže vražedné pohledy "dělej co chceš" řekla a vzala si sklenku s vodou. Bylo kolem třetí a rozhodla jsem se, že půjdeme podepsat smlouvy a prozkoumat to tu "nachystej sa" křikla jsem bylo v půlce června, takže horko. Vzala jsem si černé bike shortky a velké šedé tričko s nápisem milion plus. Vlasy jsem si rozpustila a vzala malou kabelku. Do ní jsem dala peněženku, mobil a klíče. Ještě bych vam chtěla říct, že všichni z labelu milion plus mě sleduji. Důvod je ten, že jsem dělala kamarádce překvapení a psala jsem jim. Yzo mě pak začal sledovat a napsal mi ohledně toho "překvapení". Překvapení bylo fajn. Až na můj panicky záchvat. Do teď si to mapatuju. Šli jsme se projít na cyklostezku a tam mi napsal mamka. Byla opilá a psala tam že mě nemá rada, že mi nevěří a takové věci. Neřešila jsem to a užívala s nima. Pak mi začala volat, omluvila jsem se a vzala to. Řekla mi, že se už nemám vracet domu, že mě nikdy nechtěla. Pak řekla pouhé zdar a típla to. Chvíli jsem tam jen tak stála než se mi začali třepat nohy a ruce. Sedla jsem si na zem a jen tak seděla do té doby než mě vyrušil Kuba. Ptal se co se děje, proč za nima nejdu. Ukázala jsem mu zprávy a řekla že to bude dobrý. Stoupla jsem si, ale moc to nešlo jako. Šli jsme pomalu za nima a ptal se jak dlouho už se to děje. Řekla jsem že už tak pět let. Dal jsme nic neříkali. Došli jsme tam a sedla jsem si za Míšou. Ta hned poznala že neni něco vpořádku. Vzala si můj telefon a podívala se do zpráv. Hned mě vzala za ruku a začalo to. Řekla něco Terce, obě mi pomohli vstát, drželi mě kolem pasu abych jim nespadla. Všichni se na mě dívali jak na nějakého kokota. Ušla jsem sotva pár kroků a už se mi podlomovali kolena. Míša křikla na někoho at podá vodu a ja se napila. Museli jsme chodit, obě už to znali. Ale když jsem už padala k zemi přiběhli kluci a chytili mě oni. Po par minutách jsem už ležela na lavičce a snažila se kontrolovat svuj dech. Míša mi něco říkala. Povídala o koncertu nika a yza. Asi po půl hodině jsem se už vracela k normálu a posadila se. Míša mě objala a vysvětlovala to klukům co se právě stalo. Po nějaké době řekl Dominik ať si sednu na jeho klín a nebudu klepat nohama. Míša se na mě usmála a pomohla mi. Řekla jsem že mě neunese a on řekl pouhé prdlajs. Sedla jsem si na jeho klín, mé nohy byli ve vzduchu. Dominik mě objal kolem pasu. Po nějaké chvíli jsem si začala hrát s jeho prstama. Měl na ni prstíky a ja s něma točila, jeden jsem mu sundala a dala si na svůj prst a hrála si s ním pořád.
Bylo mi jich líto. Pak si Dominik opřel hlavu o mé záda. Když jsme se loučili byla jsem mu sotva po hrudník, musel se sklonit pro obejmutí. V obejmutí mi řekl že nemam ztratit ten prstýnek. A teď zpět s Jakubem a Dominikem jsem v kontaktu. S Kubou si píšu skoro pořád. Vi o všem co se děje doma. Tak a teď zpět.Došli jsme do CAFFETTERIE a vse jsem podepsala. Cestou do bytu jsme nakoupili nějaké jídlo. Když jsme došli vybalili jsme nákup a ja si šla zapálit na balkon. Celý zbytek dne jsme jen leželi a koukali se na filmy kolem jedenácté jsme šli spát.
Ráno jsem se vzbudila kolem osmé ráno. Šla jsem si zapálit. Poté jsem šla do sprchy a vykonala svou každodenní rutinu. Když jsem vyšla z koupelny, šla jsem do ložnice pro oblečení. Aďa už byla hore "krasné ranko" řeknu a ona položí telefon "dobré ranko" řekne a ja se přehrabuju v hadrech. Nakonec si dám kratase a mikinu. "co si dáme na snidani" zeptá se Aďa "nevím zatím nemam hlad" řeknu "ale klidně si něco vem nebo mam něco udělat" zeotam se zase já "dam si jogurt" řekne a vyleza z postele. Neví že si píšu s Dominikem ani s Jakubem. Nechci aby to věděla, ne ona. Bude vyšilovat. Celé ty tři roky jsem to tajila. Aďa se šla přeslect a teď právě snída. Ja jsem si šla zase zapálit. Cinkne mi mobil a podivu se kdo mi píše. Jakub, jak jinak tak jaká byla první noc? Píše hned mu odepisuju krásná chtělo by to zakalit konečně odepisuju a potahuju z cigaretu.
Dopoledne jsem si zacvičila a domlouvala chlastačku a Jakubem. Domluvili jsme se, že jak Aďa odjede hned se jde na to. Právě je jedenáct hodin a vařím špagety.
Po vynikajícím obidku jsme se domluvili že se půjdeme projít. Schválně půjdeme kolem jejich studia a napíšu mu. Aďa se přesléká a ja taky. Nevi co na sebe tak vybírá riflové kratase a černý top. Ja si dám černé delší kratase a bílé velké tričko, které vzadu lehce zastrčim do kratasů. K romu si beru malou kabelku, do které dám mobil, klíče, peněženku a to je asi vše. Když vycházíme z bytu napíšu mu že už jdeme.
"víš že tady můžeš potkat Nika a Yza" říká Áďa když jsme už na cestě "to byl účel" řekla jsem a obě jsme se zasmáli. Dal jsme probírali jak je Nik a Yzo pěkný a že by asi zdechla kdyby je potkala. Po par minutách přicházíme ke studiu. Zavolám Kubovi a típne to, znamení že jde. Asi po dvou minutách ho vidím vycházet ze dveří. "vidíš ho" řekne a žduchne do mě "jo" Áďa se za ním rozběhla a on ji obejmul "ale, ale další fanynky" řekne a vypláznu na něj jazyk. Mezitím se s ním Áďa vyfotí a chvíli pokecá. "a tahle mladá slečna nechce fotku" řekne "jasně že chci" řeknu a hned ho rychle a pevně obejmu. Áďa nás vyfotí a pak se loučíme a jdeme na byt. Doma jsme si pouštěli písničky a pak si spolu zacvičili. Zbytek dne jsme buď popíjeli víno nebo tančili. Asi v deset jsme šli spát a hned usmuli.
1527 slov
Ahoj, mam novou fanfikci. Doufám že se bude líbit. Na začátek jsem napsala víc ať to zaujme. Přeji hezký zbytek dne nebo noci. Simča💫
ČTEŠ
Ty A Já
RomanceHolka co od malička byla snila o svích snech se zrázu změní v pubertě. Zkusí udělat svim nejlepším kamarádkám překvapení a vyjde to. Od svích dvanácti touží bydlet v Pardubicích a vyfotit se s Nikem a Yzem. To se vše ale změní v moment kdy dostane...