Bugün seni yolda gördüm, yanında bizim yan okulumuzda bulunan ve seninle aynı yaşta olan Şeyma ile.
Çok samimi durmuyordunuz ama herkes birliktesiniz diye bir haber uydurmuş gidiyor.
Sana birlikte misiniz değil misiniz diye ormak isterdim. Ama soramam değil mi?
Adını bile bilmediğin bir kızın hesap sorması çok olumlu karşılanmaz. Biliyorum çünkü bende olsam senin yerinde bende olumlu karşılamazdım. Okulun ilk gününü hatırlıyorum da.. Ne kadar sevinmiştim burayı kazandım diye. Sen vardın çünkü burda ve sen olduğun sürece ben mutluydum. Hayatımın en mutlu günlerinden birisiydi o gün. Aslına bakarsan sen var olduğun sürece yaşadığım her güne bir mutluluk sebebim var. Sen varsın yaşıyorsun ve ülkene daha yeni döndün ve ... sevgilin yok diyecektim ama Şeyma ile o kadar yakınsınız ki. Allahım... sizi gördüğüm zamanlarda hep gülüyorsun. Bu zamana kadar kimseye öyle gülmemiştin. Biliyorum. Sanırım ona aşık oluyosun. Benim sana olduğum gibi. Yavaş ama derinden bi bağlanman var ona karşı. Kim bilir belkide çoktan ateş bacayı sardı. Yalnızca bize çaktırmıyorsunuz.
Her neyse. Bugün seni marketin çıkışında gördüm..
Onu bekliyodun galiba..
Sonra beni gördün ve "Selam" dedin.
Ölüyordum galiba.
Sana cevap vermem sanırım 10 dakikayı buldu.
Aşık olduğum o gülüşlerinden birini bahşettin bana.
Gittin.
Ardında o muhteşem kokunu bırakarak gittin..
Gittin ama kokun kaldı.
Sen yine bende kaldın.
Benim değilsin ama benimsin .
Hayallerimdesin.
Sen her ne kadar adımı bile hatırlamasanda ben her gece senin hayalinle uykuya dalıyorum.
Allahım..
Sadece o kokunu koklayabilsem
1 kere yapabilsem.
Çok küçük bir şey istiyorum keşke yapabilsem
Ama imkan yok.
Ve zamanda yok artık.
Zaman yok çünkü seneye eğer bu senede kalmazsan üniversiteye gidiceksin.
Eh şunun şurasında ne kaldı. Bir kaç ay :/
Ayrılacaksın bizim okuldan dimi..
aklıma bu fikir geldikçe ağlıyorum..
Neden böyle.
Neden beni farketmiyosun ki
Aslında bakarsan farketmemen en iyisi beni bilsen daha kötü olacak.
En yakın arkadaşımın abisisinin arkadaşısın.
Onlar bize geldiğinde sen Berke yi almaya bize geliyosun, Berke ile kızları kesmeye gidiyorsunuz..
Berkenin kardeşi olan Hilal bana anlatıyor herşeyi..
İnsanlar sevgilileriyle birliktelerken mutlu oluyormuş. Sende onunla iken mutlusun bunu görebiliyorum...
Acımı içimde yaşamam..
annemler iyi olmadığımı söyleyip duruyorlar.
Aslında iyiyim..
Çünkü kendimi bildim bileli seni seviyorum , bu yaşıma kadar da seviyorum..
hala..
-incir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Things I Wanted To Say But Never Did
Non-Fictionhayali bir günlüktür. lütfen yanlış anlaşılmasın