9.~KÍGYÓK

1.2K 32 0
                                    

Jodie kómásan nyitotta ki a szemét. Amikor megpillantotta a hatalmas díszköves csillársort világítani a feje fölött, majd oldalra nézve a hatalmas bézs színű függönyt az ablak előtt, bizonyossá vált számára hogy ismételten a Henderson birtokon van.

Még egy kicsit fordított a fején, és már meg is látta az ágya mellett ülő Nicholast, akinek tekintetéből sugárzott a düh, és a félelem.

-Emmeline! -kapott gyorsan a lány kezéért, amint meglátta pislogni.

-Nick! Annyira sajnálom! -ült fel az ágyban, s kezdett hangos sírásba, miközben ő is erősen belemarkolt a férfi kézfejébe.

-Cssssst! Semmi baj, már biztonságban vagy! Mond el mi történt! -próbálta csitítani.

-Nagyon sajnálom nem lett volna szabad elmennem! -sírt tovább keservesen.

-Uram! -nyitott be Adam, a férfi sofőrje.
Nick szúrós tekintettel bámult rá, mire a fiú odafutott hozzá, és a fülébe súgott.

-Telefonon keresik. Nagyon fontos.

-Mégis mi lehet most ennél fontosabb?? -kezdett elvörösödni a feje

-A rendőrség keresi önt.

Nick sóhajtva felállt, és kiszaladt a szobából, követve Adamet.

Carlotta eközben odatoporgott Jodiehoz, és óvatosan megsimogatta a homlokát.

-Kér egy teát? -kérdezte

-H-hol van a ruhám? -kérdezte, miközben a rajta lévő hálóinget vizslatta

-Engedelmével átöltöztettem. Borzalmas állapotban volt.

Jodie a lábát masszírozva körül nézett.

-Ez nem az én szobám.

-Ez Mr. Henderson szobája. -helyeselt Carlotta

-Tényleg... -motyogta.

-Történt valami a lábával? Azonnal hívom az orvost! -mondta ijedten

-Arra semmi szükség! -mondta Jodie, de ekkor Nicholas toppant be az ajtón.

-Emmeline, beszélnem kell veled. Ült le az ágya mellé.

Carlotta elhagyta a szobát, Nick pedig belekezdett.

-Nem rémlik tegnap éjszakáról egy férfi?

Jodie behúzott nyakkal kúszott a párnák közé.

-Darry Wilsonnak hívják. A rendőrség nyomozást indított, mivel feljelentést tett.

A lány meg sem mukkant, csak kiskutya szemekkel nézett a férfire.

-Em?? Valaki megsebesítette Darryt. Az eset nem messze történt attól a helytől ahol rád találtak az embereim. A személyleírás pedig rád illik... -sóhajtott

-Önvédelem volt!!! -kezdett sírni

-Bántott téged??? -hajolt közelebb Nick idegesen

-Én, segítséget kértem tőle... Ő pedig megállt és felvett. De, aztán, megakart erőszakolni! Ezért nem volt más választásom!! -zokogott keservesen

Nick dühtől fűtve odabújt Jodiehoz és megcsókolta a homlokát.

-Ne félj. Nem lesz semmi baj. -mondta, miközben a lány egyre csak sírt.

-Sajnálom! -küszködött a szavakkal

-Jobban kellett volna vigyáznom rád... az én hibám. -mondta a férfi. -Remélem egy ujjal sem ért hozzád!

Elrabolva  //BEFEJEZETT//Where stories live. Discover now