Türkiye ve Polonya beraber Rusya'da kalırken diğer Balkan Ülkeleri geri dönmüşlerdi.
Rusya ve Amerika ise Rusya'nın evinde bekliyorlardı.Büyük ihtimalle bu konuda konuşurlardı.Ve kavga çıkması da olası bir durum.
Polonya ve Türkiye uçağın düşdüğü yere gelmişlerdi ama Türkiye bu hata yüzünden garip hissediyordu kendini.
Polonya-"Türkiye,iyi misin?"
Türkiye-"Bayılmak üzere gibi hissediyorum."
Polonya-"Belki başka bir zaman bakabiliriz-"
Türkiye-"Gerek yok.Buraya kadar gelip boşuna dönmek istemiyorum."
Polonya-"Pekala..."
Türkiye'nin böyle hissetmesinin sebebi neydi acaba?Yoksa başka zaman dilimleri de mi şimdiki zaman ile birleşiyordu?
Polonya-"Uçak işte burada.Seninkine benziyor mu?"
Türkiye uçağa ölü gözleri ile birkaç saniye baktı.
Türkiye-"Bana ait.Ama kar ile kaplanmış tarafa bakalım mı?"
Polonya-"Haklısın.Belki bir şey bulabiliriz."
Türkiye ve Polonya uçağın yarısını kaplamış olan karı elleri ile attılar.Burada bir Türkiye bayrağı vardı.
Polonya-"Anlamıyorum.Bu senin ise,nasıl buraya geldi?"
Türkiye-"Polonya.Sence bu hata ara sıra ata ülkelere kontrol sağlıyor mu dersin?"
Polonya-"Niye böyle düşündün ki?Osmanlı böyle bir uçak kullanmayı bilmiyordur."
Türkiye-"Hayır.Şuna bak."
Türkiye uçağın üzerinde duran Türkiye bayrağını kaldırdı.Altında Alman bayrağı vardı ama...üzerinde Nazi sembolü vardı.
Polonya doğal olarak korkmuştu.
Polonya-"...Ne?"
Türkiye-"O hissettiğim şey normal değildi.Her zaman çizgisi birleşince bunu hissediyor olmalıyım."
Polonya-"Yani şimdiki zaman ile 1940'lar mı birleşti!?"
Türkiye-"Maalesef evet."
Polonya-"Yine ikiye bölünmek istemiyorum..."
Polonya'nın elbette bu konuda travması vardı.Türkiye onu yatıştırmaya çalıştı.
Türkiye-"Hey,sorun yok,Polonya.Eminim bunun nasıl olduğunu anlarız."
Polonya-"Peki ya Soviyet?O da geri gelirse?"
Türkiye-"Hepsi farklı zaman bölümünden olabilir.Eğer aynı şey Rusya'ya olacak ise Rus Çarlığı olabilir."
Polonya-"Bu işleri daha iyi yapmıyor,Türkiye."
Türkiye-"Biliyorum ama lütfen sakin olmaya çalış.Eminim sen de benim gibi son askerine kadar toprağını savunursun."
Polonya-"Haklısın,bunu yaparım."
Türkiye-"Sadece,Lehistan'a dönüşmemeye çalış."
Polonya-"Niye?Yoksa tekrar Winged Hussars tarafından yenilmekten mi korkuyorsun?"
Türkiye-"...Hayır."
Polonya-"Tabii..."
Türkiye-"Ama konuya geri dönelim.Bunu diğer ülkelere anlatsak iyi olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Countryhumans×Alternative Future of Glitched Europe
Fanfiction"Britanya, ne yaptın sen!?" "Fransa, bu bir kazaydı, tamam mı?! Bir zaman makinesinin buna neden olacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu!" "Peki ya o zaman ne oldu tam olarak? Zaman çizelgeleri birleşti mi?" "Çocuklar, onu galiba ben anlatabilirim." "T...