Początek

12 1 0
                                    

I

Czuję do niej coś w rodzaju wdzięczności.
Nie wiem czy jest to miłość, ale jest to na pewno dziwne uczucie. Ona jest idealnym zobrazowaniem człowieka. Jest ona dużo inteligentniejsza ode mnie. Ciągle widzę ją w umyśle, nie mogę przestać o niej myśleć. Tak, to na pewno jest miłość. Bardzo chciałbym jej pomóc, dać jej uwagę, miłość, wesprzeć ją, spędzać z nią wiele czasu. Po prostu chciałbym się z nią związać. Ale i tak nigdy się to nie stanie, ponieważ ona nic do mnie nie czuje. Jesteśmy tylko przyjaciółmi. Martwię się o nią. Wiedza o jej smutku i cierpieniu jest bolesna. Nadal będę musiał żyć w niedosycie miłosnym, ale no cóż, takie jest życie.
Tak bardzo chciałbym jej to powiedzieć, ale boję się, że przez to pogorszę naszą relację.
Nie potrafię nawet dobrze opisać tego co czuję. Chciałbym codziennie patrzeć na jej uśmiech, słyszeć jej głos, przytulać ją. Chciałbym chodzić z nią na wspólne spacery, wspólnie oglądać zachody słońca. Oglądać gwiazdy we dwoje leżąc na łące. Niestety to tylko marzenia, które się nie spełnią, ale przecież każdy człowiek ma prawo do marzeń.

„Kawałek stali, jak spadająca gwiazda. Samo oglądanie tego samego nieba sprawia, że ​​znajoma sceneria wygląda inaczej. Na Twój najmniejszy gest waham się między nadzieją a rozpaczą, a moje serce zaczyna grać melodię.”

Bez niej życie jest tylko bezcelową tułaczką po tym zgniłym świecie. Z nią życie również jest tułaczką po zgniłym świecie, ale ta tułaczka ma sens, którym jest ona.
Nastał czas ciszy, spokoju i ciemności, lecz przed śmiercią wyznam jej miłość, aby być wolnym po śmierci.

II

Wolność jest najpiękniejszym uczuciem na świecie. Niektórzy powiedzą, że "przecież miłość jest najpiękniejszym uczuciem.". Piękna jest tylko prawdziwa miłość. W obecnych czasach jest bardzo mało przypadków prawdziwej miłości, zwłaszcza w wieku nastoletnim, a to przecież wtedy ludzkie uczucia są najmocniejsze i najdelikatniejsze. Właśnie przez to tak wiele osób w wieku nastoletnim cierpi na depresję i inne zaburzenia psychiczne. Uważam, że samobójstwo jest czymś dobrym. Osoba, która popełniła samobójstwo, w końcu może poczuć woń wolności. Śmierć jest błogosławieństwem, jest łaską dla wybranych. Śmierć = wolność.
Czym jest życie bez śmierci i śmierć bez życia?
Właśnie, że niczym. Nie ma to żadnego sensu. Mimo że życie i śmierć są czymś kompletnie przeciwnym, to nadal muszą istnieć, bo jedno bez drugiego nie ma prawa bytu. Życie i śmierć utrzymują ten świat w egzystencjalnej harmonii. Bez śmierci nie ma powodu do życia, a bez życia nie ma powodu do śmierci.

III

W obecnych czasach osoby w wieku nastoletnim często wchodzą w związki z osobami, które uważają za "tą jedyną/tego jedynego", ale te związki trwają często miesiąc. Bardzo częstym tego powodem są pierwsze problemy w związku, przykładowo jakaś poważniejsza kłótnia i wtedy jedna ze stron nagle traci wszystkie uczucia do drugiej połówki i kończy związek. To nie jest prawdziwa miłość, mimo że dużo ludzi tak to nazywa. Prawdziwa miłość polega na okazywaniu miłości do drugiej połówki w nieważne czy dobrych, czy złych chwilach. Polega na wspieraniu drugiej połówki we wszystkich chwilach i tych dobrych i  tych złych. Trafnie opisał to Jakub Kawalec w utworze „Zanim pójdę” zespołu Happysad.

„Miłość to nie pluszowy miś ani kwiaty. To też nie diabeł rogaty. Ani miłość kiedy jedno płacze a drugie po nim skacze. Miłość to żaden film w żadnym kinie ani róże ani całusy małe, duże. Ale miłość - kiedy jedno spada w dół, drugie ciągnie je ku górze.”

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 19, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

PustkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz