Sabaha karşı beş gibi seni eve bıraktığımda içeri girdiğin gibi aramanı bekliyorum.Balkonda belirdiğinde telefon da kulağında. Elimdeki telefon çaldığında hemen açıyorum gülerek.
"Hey."
"Evdeyim. Her şey için tekrardan teşekkür ederim Hyunjin."
"Ben teşekkür ederim. Bir şey olursa düşünmeden ara olur mu? Görüşürüz."
"Söz.
Dikkatli sür."Telefonu kapattığında gülerek el sallıyorsun, artık gitme vaktim geldi.
•
Anahtarı deliğine sokarken binanın lambası kızarmış, hafif de kanlanmış elimin üstünü aydınlatıyor. Savaş yaram bana hiç gurur vermiyor.
Halbuki bir şeyleri yumruklarla çözemeyeceğimi anladığım yaşa çoktan gelmiş olmam lazımdı. Yine de kendimi müdahale olmamla alakalı olarak açıkladığıma ve sonucunda beni kahraman ilan etmene memnunum.
Kahraman gibi hissetmiyorum ancak en azından suçlu da hissetmiyorum.Yorgun argın eve girip kapıyı kapattığımda mutfağın kapısı da ışığı da açık.
"Uyumadın mı?"
Mutfağa gidip kapı eşeğine dikildiğimde Soo-Bin tam karşımda elindeki su bardağı, yarım uyku mahmuru gözleri ve yüzünde sinsi bir sırıtmayla bana bakıyor.
"Hoş geldin."
"Hiç öyle gülme, bir şey olmadı."
Geç geleceğimle ve seninle olduğumla alakalı Soo-Bin'e haber verdiğimden hep bu tavır.
"Emin misin?"
Başımı sallıyorum.
"Olması da imkansız her halükarda. Sevgilisinden yeni ayrılmış."
"Kafasında bitireli ne kadar olmuş o önemli. Kafasında bitirmiş, değil mi?"
"Öyle gibi duruyordu. Neyse, hayal kurmayı bırak, o iş yaş. Ayrıca Felix'i güldürmek için exlerini aradığını anlattım."
Mutfaktan ayrılıp doğru odama giderken Soo-Bin mutfaktan bağırıyor.
"İt herif ya! Hem dur dur- bi' dakika... Mutsuz muydu? Ne oldu biz gittikten sonra? Nesi varmış? Sana diyorum!"
Ardından kendi kendine mırıldandığını duyuyorum.
"Nasıl olsa yarın öğrenirim Hyunjin efendi."
Kendimi yatağa atıp gözlerimi kapattığımda aklıma gelen tek şey omzuma yatışın, sanki burada yanımdaymışsın gibi burnuma gelen tek koku şampuanınla karışan parfümünün kokusu.
•3 yıl önce•
İçimde, spesifik olarak karnımda bir karıncalanma oluyor son zamanlarda. Özellikle senin bana daha yakın olduğunu diğerlerinden duyduğumdan beri. Tek sorun, bu garip hissiyat bazen kasıklarıma da yayılıyor... Bugün de buna güzel bir örnek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tiny little boy • hyunlix
FanfictionHer ne kadar o zamanlar çocuk olsak da birçok kez kaçırdım sana seni seviyorum deme şansını ve inan, bu sefer kaçırmayacağım. •Hwang Hyunjin x Lee Felix hayran kurgusudur.•