ATENȚIE LIMBAJUL POATE FI TULBURĂTOR PENTRU UNELE PERSOANE CITIȚI CU ATENȚIE.
Mia deschise cu grijă pentru a nu se tăia, înăuntru era o mască galbenă si o scrisoare.
-Deci? Deci? Ce este acolo? Întreabă Trisha nerăbdătoare ca un copil mic când vine maică-sa de la cumpărături.
-Hei,Hei așteaptă și liniștește, e doar o mască galbenă și... O.. Scrisoare?..
-Ce scrie in ea? Haide Mia nu mă mai ține în suspans!
Mia luă scrisoarea, și începe să citească.
-Vino la Mascaradă.
Mia era destul de confuză, mai scria doar locul unde va avea loc mascarada dar in rest absolut nimic.Trisha se uită confuză la Mia si întrebând-o cine a trimis acest pachet.
-Nu... știu. Zise Mia pe un ton răgușit.
Dar nu spune altceva, și nici nu au un cod vestimentar.-Stai, Stai. De ce te gândești că nu au un cod vestimentar? Mia, tu chiar vrei să te duci la acea mascaradă?
-Da dacă nu ai ceva împotrivă că nu voi veni cu tine la petrecerea de sfârșit de an.
-Nu am nici o problemă cu asta dar nu știi absolut nimic despre acea mascaradă..
-Ei haide Trisha ce voi putea păți? Bine.. ca să ști că voi fi în siguranță îmi voi lu-a briceagul la mine.
Ajunge și ora 22:30 era timpul lui Mia să plece. Trisha plecase mai devreme spre petrecerea ei. Își mai face Mia câteva retușuri la păr si iese afară din cămin.
Prin surprinderea ei, la întâlnit pe Ashton afară, Încerca să se prefacă că nu îl vedea dar lui Ashton nu i-a păsat si tot s-a îndreptat spre fată.-Hey Mia! Strigă Ashton cu o voce deplin aspră.
-Ce vrei Ashton? Dacă iar încerci să mă inviți la un Rendez-Vous îți jur că nu scapi fără un ochi vânăt.
-Văd că esti arțăgoasă in seara asta, îmi place când ești așa. Zise el cu o voce de parcă aștepta ocazia perfectă să cad în plasa lui și să mă bage în pat pentru o noapte de sex.
Mia îi dăduse o palmă zdravănă lui Ashton spunând:
-Dacă o SINGURĂ dată te mai atingi de mine sau doar încerci să mă inviți la un Rendez-Vous, îți jur că fac un ordin de restricție.
Ashton rămăsese în șoc, nu îi venea să creadă că asta chiar sa întâmplat.Mia chemă un Taxi și îi ceruse să o ducă la locația unde avea loc mascarada.Pe drum se vedea că Mia nu avea chef de vorbă și nici Taximetristul nu a încercat să înceapă o conversație pentru a nu supăra domnișoara.
Mia ajunse în sfârșit la locație. Era o casă veche și nu destul de bine amenajată, Pe alee un tip îmbrăcat in costum de Dracula a sărit în fața fetei aproape dărâmând-o pe jos.
-Ce e înneregulă cu tine?! Zice Mia supărată.
-Îmi pare așa de rău! Chiar nu știam că te vei speria în asa hal!
-În fine nu contează.
Mia vroia să plece cât mai repede de acel cuidat.
-Stai! Strigă ciudatul.
-Aș.. putea avea numărul Dvs. De telefon?.. zise el cu o jenă.Mia vrând să ajungă mai repede în casă i la dat și a intrat in casă. Ce văzuse acolo.. era.. UIMITOR.
CITEȘTI
Moonborn
VampireO fată este invitată la o mascaradă, dar ce nu știe ea este că Vampiri, chiar sunt reali. ce va face Mia? Va fugi de ei? Sau li se va alătura?