Zelfmoord

29 2 0
                                    

Moeder
Dit gaat niet zo langer. Door mij gaat Fenna hier ook helemaal stuk aan.. Misschien is ze wel beter af zonder mij.. Volgens mij breng ik haar alleen maar last.. Maar wat moet ze zonder mij.. Dan heeft ze helemaal geen ouders meer..
Deze vragen gaan dag en nacht door mijn hoofd heen, al weken. Ik word er gek van. Mijn zelfmoord poging was misschien toch wel een goed idee. Zonder mijn lieve man heeft dit leven geen zin meer. Maar ik kan mijn meisje toch niet in de steek laten. Toen ze vannochtend naar school ging zag ze er zo moe en verdrietig uit. Eigenlijk zou ik haar moeten helpen, maar ik kan het niet. Het wordt tijd dat iemand anders haar gaat helpen en ze niet meer last heeft van mij. Ik heb een uur voordat ze thuis komt. Dit keer is er niemand om mij te redden.

Fenna
Nog 5 minuten en dan ben ik thuis. Ik hoop zo erg dat mijn moeder zichzelf niks aan doet. Zonder haar heb ik niemand meer.
.. 5 minuten later ..
Nee.. Nee!!!! Dit kan niet waar zijn. Mijn eigen moeder, dood... Nee!! Dit moet een nachtmerrie zijn, waaruit ik zometeen weer wakker wordt. Ik kan dit niet aan zien. Ik ren naar boven en laat mezelf neervallen op het bed. Zo blijf ik twee uur liggen. Ik huil alleen maar en ben bang voor wat er gaat gebeuren. Straks moet ik verhuizen.. Dan ben ik Eline ook kwijt.. Dan ben ik alles kwijt! Wat heeft dit voor zin, hier schiet ik niks mee op. Ik loop naar beneden en bel de politie. Ze zijn er binnen 10 minuten en brengen mijn moeder weg. Ik beloof haar om er een mooie herdenking van te maken. Laat ik Eline maar bellen, zij is de enige die me nu kan helpen.

Eline
Eline : " heeii fen! Heb je je bedacht, wil je toch nog naar de stad ? "
Fenna : " Eline.. Er is iets heel ergs gebeurd.. "
Ik hoor aan Fenna's stem dat ze bijna in huilen uitbarst. Ik kan het al raden, er is iets met haar moeder gebeurd.
Eline : " is er iets gebeurd met je moeder ?"
Fenna : " ja.. Ze heeft zelfmoord gepleegd "
Ik hoor Fenna in huilen uitbarsten aan de andere kant van de lijn.
Eline : " ik kom nu meteen naar je toe "

-------------------------------------------------------------

Tweede hoofdstuk ook klaar!!
Dit hoofdstuk is al een stuk langer!

Hoop dat er niet teveel spellingsfouten in staan.

Laat een reactie achter! :)
Tips zijn altijd welkom!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 03, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

GebruiktWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu