her şey başlıyor

5 1 0
                                    

Selamm ben Melis gittiğim kolejde insanlara zorbalık yaptığım için bana göre zorbalık değil.yaz okuluna gitmek mecburiyetindeyim okulun verdiği ceza ve buda gideceğim ilk gün uzun bı sure orda kalıcam valizim hazır.Şuan yaz okulu denen yerdeyim;
Melis: merhaba
Eğitmen:merhaba,yeni öğrenci sen olmalısın.
Melis:evet ben nerde kalıcam.
Eğitmen:yağız sana burda yardımcı olucak kişi o sana odanı nerde toplandigimizi vs. şeyleri anlatır.Yağız bı bakarmısın.
Yağızı görmüştüm yağız kahveringi saçlı ela gözlü su gibi tertemiz biriydi ve galiba ben ona aşık olmuştum.
Yağız:buyrun hocam.
Eğitmen:Melis yeni katılan öğrencimiz burda ona yardımcı olman için seni görevlendiriyorum.
Yağız:tamam hocam,hadi gel.
Melis: burayı birazcık anlatır mısın.
Yağız:çok basit burda bütün odalar 2 katlı sen benim odamın üstünde kalicaksin eğer bişey olursa seslen çağır.
Büyük sessizlik vardı kalbim çok hızlı atıyordu
Yağız: işte burası sen üst kata yerleş bende biseyler hazırlıycam. Açsındır umarım.
Melis: evet açım, ben üstümü değiştiriyim yardıma gelirim.
Odama eşyalarımı yerlestiriyodum dolaba kıyafetlerimi ama yağız aklimdan asla cikmiyordu.
Yağız: hoşgeldin prenses neden burdasın anlat.
Melis: ilk sen benden önce gelen sensin.
Yağız:iftira. Sıra sende
Melis:arkadaşlarımı güldürmek,eğlendirmek  için  yaptığım şeyler zorbalık oldu,veliler şikayetçiymis okulun cezasi olarak buraya geldim.
Yağız: burası çok güzeldir.
Yagiz benimle konuşurken kalbimin sesi hoparlör kadar sesli atiyodu.yemek hazırdı yemek yedik ve yattık.
                                 -
Melis:{çığlık} imdatt
Yagız koşarak merdivenlerde çıkıyordu üstünde askılı bı gecelik vardı ve donup kalmıştı.
Yağız:noldu.
Melis:odamın camına fare attılar fare cama tosladı.
Yağız: bugünlük benim yanımda yat alışma süreci olarak,sürekli yeni gelenlere yaparlar.
Hayır demek istemiyordum.
Melis:olur.

yaz okulu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin