לא ציפיתי שזה יקרה בכזה מהירות, אני עומד במרפסת שנמצאת בדירתי מביט אל הנוף ממול. כאילו והצעת הנישואים המפתיעה לא קרתה רק אתמול.
הרוח פוגעת בפרצופי והשמש כמעט ונעלמה מהשמיים, האוויר הופך לקריר יותר וניתן לראות שמתחיל להחשיך מוקדם יותר, לא קשה לפספס שהחורף קרב ובא.
אני אמור להתרגש לחתונה הזאת, אך כרגע כל הרצונות שלי זה להעלם מתחת לפני האדמה. אני לא מוכן לזה, שנינו עוד צעירים ולא סיימתי לחפש את מה שאני צריך, הוא לא מה שחיפשתי.
אך מה הייתי אמור לעשות? לסרב? כולם היו שם, מסתכלים עלינו בחיוכים אוהבים ובמיוחד הוא שהביט לתוך עיניי בפרצוף לחוץ ומזיע, כמעט ובוכה מאושר בזמן שכורע ברך.
הידקתי את השמיכה יותר סביב גופי, מחזיק את הדמעות בפנים. אהבתי אותו אבל הוא לא חושב שזה מוקדם מדי?
השעה הייתה שש בערב, לא ציפיתי לקבל הודעה עכשיו, אך החיים ממשיכים להפתיע אותי. אתמול הצעת נישואים ומה מחר? חתונה מוקדמת?
זו הייתה לקסי, שואלת אם אני מעוניין לצאת איתה הערב למועדון יחד עם בן זוגה החדש, לא יכולתי שלסרב ולאכזב אותה אז הגבתי שכן. למרות שהייתי מעדיף להישאר מתחת לשמיכה הנעימה הזאת עם עצמי, מעביר את הזמן לבד.
שלחתי הודעה גם למייק, שואל אם הוא מעוניין לצאת איתי גם היום בערב, הוא עוד בעבודה אך הוא אמור להיות בבית בעוד חצי שעה, הוא לא יסרב לזה.
נכנסתי לתוך הבית, סוגר את החלון אחריי. זה לא שאני לא אוהב את מייק, אני פשוט לא מוכן לחתונה. אני עוד לא הגעתי לשלב שאני מאוהב בו בכל עומקי נשמתי ומוכן להעביר את שאר חיי איתו.
התחלתי להתארגן בשקט, מדליק את ברז המים ומחכה למים החמים בזמן שפושט את בגדיי מגופי. נתתי לעצמי את הזמן שאני זקוק לו ושוטף מעליי את כל הלכלוך מהיומיים האחרונים.
"לואי?" שמעתי צעקה מהדהדת ברחבי הבית כשסיימתי את המקלחת, צעדיו של מייק התקרבו וכעבור מספר שניות עמד מולי מחויך ורכן לנשיקה יבשה על שפתיי.
"איך עבר עליך היום בייב?" חיבק את מותניי ונישק את צווארי בעדינות, "מצוין את האמת, לקסי שלחה לי הודעה היא רוצה שניפגש היום אתה בא איתי?" שאלתי וליפפתי את זרועותיי סביב צווארו, מחייך אליו באהבה.
"כן תן לי עשרים דקות ונצא" נישק את שפתיי שנית ונכנס הפעם הוא למקלחת, משאיר אותי לבד להתלבש לקראת הערב.
אין לי מה לדאוג בכלל, מייק אוהב אותי ואני יודע שאיתו זה לתמיד. אני פשוט לחוץ מהמחשבה שלא הספקתי כלכך לעשות כלום אבל אני בטוח שהוא יגשים לי את רצונותיי.
***
"היא שלחה שזה במועדון רד לאב, תסע בזהירות" ליטפתי את כף ידו שנחה על ירכיי, מחייך אליו בשקט ומשעין את ראשי על הכיסא הנוח ברכב.
YOU ARE READING
Blue Rose- Larry Stylinson
Fanfictionלואי בדיוק התארס לבן זוגו מזה 4 שנים, הכל היה מושלם אך הוא לא הרגיש בשל לנישואים האלה. הוא לא ציפה שזה יקרה ויחטפו אותו לאחר בילוי עם חברתו הטובה, הוא לא ציפה שהארי סטיילס, ברון הסמים של אמריקה וראש המאפיה הגדול ביותר של ארצות הברית יתעניין דווקא בו...