שקט, כל מה שאוזניי קלטו היה שקט. ראשי הסתחרר מעט לצד לצד ועיניי היו מכוסות בבד כך שלא יכולתי לדעת היכן אני כרגע.
גרוני היה יבש ובלעתי את מעט הרוק שעוד נשאר בפי, התעוררתי לפני מספר דקות אך הפחד להוציא קול מפי משתק אותי.
הדבר האחרון שאני זוכר זה את התקף החרדה הקטן שחוויתי במועדון ואיש זר מתקרב אליי בחליפה שחורה.
אני לא מבין איך מצאתי את עצמי במצב שבו גופי קשור לכיסא, חסר אונים לגמרי ולא מודע למצב בו אני נמצא כלל.
הדבר היחיד שרץ במוחי הן רק שאלות חסרות תשובה, כמו מה לעזאעזל קורה כאן, מה עם מייק, ומי הפסיכופט ששם אותי פה.
יכולתי לשמוע צעדים מתקרבים לדלת החדר ובתוך שניות אחדות את רעש המנעול שאחריו דלת החדר נפתחה לרווחה.
גופי שותק מפחד מהלא נודע, חיי כרגע כנראה בסכנה ומרגיש כאילו ובכל שניה הולך לקרות סצנה מסרטי אימה מרתיעים.
"מי שם? מ-מי אתה?" הצלחתי להוציא מעט מילים מפי בגמגום מלא בפחד מהצעד הבא של אותו אדם.
יכולתי להרגיש את הקרבה שלו אליי, הוא לא ענה על השאלה אלא רק הוריד את את כיסויי העיניים בעדינות ונעמד בגב זקוף ישר לאחר מכן.
"אני לא האדם שאתה צריך לשאול אותו, מר סטיילס רוצה לראות אותך" אמר בפרצוף חסר הבעה והתחיל לשחרר את הקשירות מידיי, עוזר לי להתרומם מהכיסא ומורה לי ללכת אחריו.
זיעה קרה הייתה על גופי ולא הייתה לי שום ברירה אחרת חוץ מללכת אחרי אותו אדם שמחזיק אותי פה ללא שום אמצעי בריחה או יציאה.
לאחר הליכה קצרה הגענו למסדרון ריק מלבד לחדר אחד שדלתו הייתה סגורה, היה כתוב על גביה 'מר.סטיילס" בחריטות זהובות וידית זהובה גם כן.
"מר סטיילס מחכה לך בפנים" נעמד בגב זקוף על ידי הדלת עם משקפי השמש השחורות שלו, מחכה שאכנס לתוך החדר בזמן שמביט לקיר ממול במבט ריק.
"מי זה לעזאעזל מר סטיילס ומה לעזאעזל קורה פה?!" צעקתי עליו בקול רם, מוציא את הפחד שבי על ידי צעקות ובהבעת יאוש.
אך הוא פשוט נשאר עומד במקומו, מתעלם מצעקותי וממשיך לבהות באוויר.
"למה הצעקות לואי?" דלת החדר נפתחה וממנה יצא אדם גבוה בהחלט, שיער מתולתל נופל על כתפו ועיניים ירוקות מסתכלות על כולי בחיוך סרקיסטי עם גומות בולטות.
עצם העובדה שהוא ידע את שמי העבירה בי צמרמורת בעמוד השגרה, מבטו העביר בי אימה.
ואי הידיעה מי הוא בלבלה אותי לגמרי."איך אתה יודע תשם שלי?" נצמדתי לקיר מפוחד, מוציא קול שקט מפי וטון של בלבול נשמע בפי.
"אני יודע יותר מרק את השם שלך לואי, עכשיו בוא תכנס לחדר פה כדי שנוכל לדבר כמו שני אנשים בוגרים, לא חושב?" דיבר בקולו הצרוד והנמוך, מביט כלפי מטה אליי מכיוון שהתנשא מעליי לפחות ב20 סנטימטר.
YOU ARE READING
Blue Rose- Larry Stylinson
Fanfictionלואי בדיוק התארס לבן זוגו מזה 4 שנים, הכל היה מושלם אך הוא לא הרגיש בשל לנישואים האלה. הוא לא ציפה שזה יקרה ויחטפו אותו לאחר בילוי עם חברתו הטובה, הוא לא ציפה שהארי סטיילס, ברון הסמים של אמריקה וראש המאפיה הגדול ביותר של ארצות הברית יתעניין דווקא בו...