O kadar okuyup düzenledim ama yine de yazım yanlışım varsa şimdiden özür dilerim. Yanlış bir yer gördüğünüzde uyarırsanız sevinirim!!
Keyifli okumalar♡
•••Jungkook'un içi son üç aydır olduğu gibi kıpır kıpırdı. Bunun sebebi ise en sevdiği idol'ün son zamanlarda çalıştığı otelde kalmasıydı.
Taehyung otelde kalmaya başladığı günden beri onun isteği üzerine sadece Jungkook ilgileniyordu onunla. Akşam yemeği servislerini yapar, yemeğini yedikten sonra da kırmızı şarap servisini yaparak görevini tamamlardı.
Şimdi ise her zaman olduğu gibi kim taehyung konserden dönmüş, elli katlı otelin son katında olan kral dairesi odasına çıkmıştı.
Jungkook ise ışıldayan gözlerle etrafı izlerken şefin yemekleri hazırlamasını bekliyordu. En sevdiği idol'e hizmet etmek onun için çok mutluluk verici bir olaydı.
"Jeon yemekler hazır. Gidip servis yapabilirsin." Şef jin'in sesini duyan Jungkook Bakışlarını ona çevirerek gülümsemiş, ardında servis arabasının üzerindeki çeşit çeşit yemekleri inceledikten sonra şefi onaylayıp servis arabasını sakin bir şekilde sürerek asansöre ilerlemişti.
Asansörün çağırma tuşuna bastıktan bir kaç Saniye sonra kapılar açılmış, içi oldukça geniş olan asansöre binmişti.
Şansına asansörde kimse olmadığı için hızlıca kat numarasına basıp kapıların kapanmasından hemen sonra asansörün aynasından kendisini inceleyerek kıyafetlerine çeki düzen verdi.
Üzerine giydiği önü sade arkasında güzel bir baskı olan siyah bir tişört, altında dar kot pantolon ve belini süsleyen siyah Kemeri gayet uyumlu ve hoş duruyordu. Ama jungkook'u en çekici gösteren şeyler ise kolundaki dövmeler, belli olan damarları, bileğinde ki çeşitli bileklikler ve kulağında sırayla dizili olan gümüş halka küpeleriydi.
Bugün ise ekstra sıktığı hoş ama bir o kadar da etkileyici olan parfümü yanında nefes alan her hangi bir insanı bile etkileyecek güçte bir kokuydu.
Üç dakika süren asansör yolculuğunun sonunda istediği kata gelmiş, kapılar açıldıktan hemen sonra da ezbere bildiği odanın kapısının önüne gelmişti.
İlk gün ki heyecanla elinde ki kartı kapıya okuttuktan sonra içeriye girmiş ardından arkasında kalan kapıyı kapatarak ortalarda görünmeyen taehyung'a seslenmişti.
"Bay kim?" Birkaç saniye bekleyip bir karşılık gelmediğinde içinde ki meraka Yenik düşerek kapısı kapalı olan yatak odasına ilerledi Jungkook.
Kapıyı kibarca iki kez çaldıktan sonra yeniden seslendi. "Bay kim burada mısınız?" Kapının ardından gelen birkaç sesten sonra nihayet beklediği sesi duymuştu.
"Evet jeon, buradayım. Sen servisi yapabilirsin." Jungkook aldığı onayla kapıdan uzaklaşarak servis arabasının yanına ilerledi ve salonda ki Büyük yemek masasının yanına giderek özenle yerleştirmeye başladı tabakları.
Jungkook, taehyung'un dediklerini yaparak onu memnun etmeyi seviyordu. Bu yüzden önünde ki masaya her bir tabağı simetrik bir şekilde yerleştirmişti.
İşi bittiğinde servis arabasını kenara çekerek hazırladığı güzel masayla gülümsedi ve salondaki koltuklardan birine rastgele oturarak sağ bacağını sol bacağının üzerine attı.
Taehyung'un banyo da olduğunu düşündüğü için oturduğu yerden etrafı incelemeye başladı. Daha önce defalarca kez bu odaya girmiş olsa da taehyung'u izlemekten odayı incelememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐫𝐢𝐯𝐚𝐭𝐞 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐞𝐫 ❥𝐭𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤
FanfictionÜnlü idol kim taehyung, her konserinden sonra dinlenmek için gittiği otelde kendisine hizmet eden garson jeon jungkook'u gün geçtikçe arzulamaya başlar. ✰Top!tae ✰Bottom¡kook ✰Smutshot!!