J'ᴇ́ᴛᴀɪs ᴄʜᴏǫᴜᴇ́ ᴘᴀʀ ᴄᴇ ǫᴜ'ɪʟ ᴠᴇɴᴀɪᴛ ᴅᴇ ᴄᴇ ᴘᴀssᴇʀ, ᴍᴀ ᴍᴀɪɴ ᴇ́ᴛᴀɪᴛ ᴅᴇᴠᴀɴᴛ ᴍᴀ ʙᴏᴜᴄʜᴇ ᴇᴛ ᴍᴇs ʟᴀʀᴍᴇs ғᴇsᴀɪᴇɴᴛ ǫᴜᴇ ᴅᴇ s'ᴇ́ᴄʜᴀᴘᴇʀ.
Mʀ.Jᴇᴏɴ, ᴛᴏᴜʀɴᴇ sᴏɴ ᴠɪsᴀɢᴇ ᴄᴇ ǫᴜɪ ᴍᴇ ғɪs ᴜɴ ʟᴇ́ɢᴇʀ ғʀɪssᴏɴ ᴀᴜ ᴅᴏs ᴘᴜɪs ɪʟ ᴍᴇ ʀᴇɢᴀʀᴅᴇ ᴘᴏᴜʀ ᴀᴘʀᴇ̀s s'ᴀᴠᴀɴᴄᴇʀ ᴠᴇʀs ᴍᴏɪ.
𝑀𝑟.𝐽𝑒𝑜𝑛:C'ᴇsᴛ ᴄᴇ ǫᴜ'ɪʟ ᴛ'ᴀʀʀɪᴠᴇʀᴀs sɪ ᴛᴜ ᴍᴇ ᴅᴇ́sᴏʙᴇ́ɪs ᴄʜᴇ́ʀɪs
-Eɴ ᴄᴀʀᴇssᴀɴᴛ ᴍᴀ ᴄʜᴇᴠᴇʟᴜʀᴇ
𝐽𝑢𝑑𝑎:..
Jᴇ ᴍᴇ ʀᴇᴛᴏᴜʀɴᴇ ᴘᴏᴜʀ ᴘᴀʀᴛɪʀ ᴛᴏᴜᴊᴏᴜʀs sᴏᴜs ʟᴇ ᴄʜᴏǫᴜᴇ, ǫᴜᴀɴᴅ Mʀ.Jᴇᴏɴ ᴍ'ɪɴᴛᴇʀᴘᴇʟʟᴇ.
𝑀𝑟.𝐽𝑒𝑜𝑛:Rᴇsᴛᴇ !!
𝐽𝑢𝑑𝑎:Sᴇ́ʀɪᴇᴜx ᴘᴏᴜʀǫᴜᴏɪ ᴛᴜ ᴍᴇ ғᴀɪs SA !!
𝑀𝑟.𝐽𝑒𝑜𝑛:LA FERME !!
-Eɴ ᴍᴇ ɢɪғʟᴀɴᴛ
Jᴇ ᴛᴏᴍʙᴇ ᴘᴀʀ ᴛᴇʀʀᴇ sᴏᴜs sᴀ ᴄᴏʟᴇ̀ʀᴇ,
Jᴇ ʟᴇ ᴅᴇ́ᴛᴇ̀sᴛᴇ..Iʟ ᴠɪᴇɴᴛ ᴠᴇʀs ᴍᴏɪ ᴇᴛ s'ᴀᴄᴄʀᴏᴜᴘɪᴛ, ᴘᴏᴜʀ ᴍᴇ ᴅɪʀᴇ.
𝑀𝑟.𝐽𝑒𝑜𝑛:Lᴀ ᴘʀᴏᴄʜᴀɪɴᴇ ғᴏɪs sᴀ sᴇʀᴀ ᴘɪʀᴇ
Jᴇ ᴍᴇ ᴄᴏɴᴛᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ʙᴀɪssᴇʀ ʟᴀ ᴛᴇ̂ᴛᴇ, ᴇᴛ ᴅᴇ ᴍᴇ ʟᴇᴠᴇʀ ᴘᴏᴜʀ ᴍᴏɴᴛᴇʀ ᴅᴀɴs ʟᴀ ᴄʜᴀᴍʙʀᴇ.
..
ᴜɴᴇ ғᴏɪs ᴅᴀɴs ʟᴀ ᴄʜᴀᴍʙʀᴇ, ᴊᴇ ᴘʟᴇᴜʀᴇ ᴇɴ sᴀɴɢʟᴏᴛ sᴜʀ ʟᴇ ʟɪᴛ, ᴘᴏᴜʀǫᴜᴏɪ ᴍᴏɪ ?
.....
..
PDV Jᴇᴏɴ
J'ᴀɪ ᴛᴜᴇ́ᴇ ᴍᴏɴ ᴇx ᴄᴀʀ ᴇʟʟᴇ ᴍᴇ sᴀᴏᴜʟᴇ́ᴇ, ʙʀᴇғ ᴊ'ᴀɪ ʀᴀᴍᴀssᴇ́ ʟᴇ ᴄᴏʀᴘs ᴇᴛ ᴊᴇ ʟ'ᴀɪ ᴍɪs ᴅᴀɴs ʟᴀ ᴘɪᴇ̇ᴄᴇ ᴀ̀ "ᴘ+ᴛᴇ" ᴄ'ᴇsᴛ ʟᴇ ɴᴏᴍ ǫᴜᴇ ᴊᴇ ᴅᴏɴɴᴇ ʏ'ᴇɴ ᴀ ᴀᴜ ᴍᴏɪ 17 ғᴇᴍᴍᴇs ᴀᴠᴇᴄ ǫᴜɪ ᴊ'ᴀɪ ᴊᴏᴜᴇ́ ᴇᴛ ʟᴀᴄʜᴇʀ.
Jᴇ sᴜɪs ᴊᴜsᴛᴇ ғɪᴇ̀ʀᴇ, ᴀᴘʀᴇ̇s ᴀᴠᴏɪʀ ɴᴇᴛᴛᴏʏᴇ́ᴇ ᴊᴇ ᴠᴀɪs ᴅᴀɴs ʟᴀ ᴄʜᴀᴍʙʀᴇ ᴀ̀ Jᴜᴅᴀ ᴘᴏᴜʀ ʟᴀ ᴠᴏɪʀ.. ᴇʟʟᴇ ᴘʟᴇᴜʀᴇʀ..
ᴊ'ᴀɪᴍᴇ ᴘᴀs ʟᴀ ᴠᴏɪʀ ᴄᴏᴍᴍᴇ sᴀ, ᴄᴀʀ ᴊᴇ ʟ'ᴀɪᴍᴇ, ᴊᴇ ᴅɪs ǫᴜᴇ ᴊᴇ ʟ'ᴀ ᴛᴜᴇʀᴀɪs ᴍᴀᴋs ᴄ'ᴇsᴛ ғᴀᴜx ᴊᴇ ᴘᴇᴜx ᴘᴀs ʟᴇ ғᴀɪʀᴇ..
ᴊᴇ ʟ'ᴀɪᴍᴇ ᴛᴇʟʟᴇᴍᴇɴᴛ ᴀ̀ ᴇ̂ᴛʀᴇ ᴏʙssᴇ́ᴅᴇ́ᴇ ᴘᴀʀ ᴇʟʟᴇ...
J'ᴇɴᴛʀᴇ ᴅᴀɴs ʟᴀ ᴄʜᴀᴍʙʀᴇ, ᴍᴀɪs ᴇʟʟᴇ ғᴀɪᴛ ᴘᴀs ᴀᴛᴛᴇɴᴛɪᴏɴ ᴀ̀ ᴍᴏɪ ..
Jᴇ ᴠᴀɪs ᴀʟᴏʀs ᴠᴇʀs ᴇʟʟᴇ ᴘᴏᴜʀ ʟᴀ ᴘʀᴇɴᴅʀᴇ ᴅᴀɴs ᴍᴇs ʙʀᴀs.. ᴍᴀɪs ᴇʟʟᴇ ᴍᴇ ʀᴇᴊᴇ̀ᴛᴇ ..
𝐽𝑢𝑑𝑎:Lᴀɪssᴇ ᴍᴏɪ ᴊᴇ ᴘʟᴇᴜʀ ᴘᴀs..
𝑀𝑟.𝐽𝑒𝑜𝑛:Jᴇ ᴠᴇᴜx ᴊᴜsᴛᴇ ᴛᴇ ᴄᴏɴsᴏʟᴇʀ
𝐽𝑢𝑑𝑎:Tᴀ ғᴀɪs ʟᴀ ᴘɪʀᴇ ᴇʀʀᴇᴜʀ ᴅᴇ ᴛᴀ ᴠɪᴇ, ᴛᴀ ɢᴀᴄʜᴇʀ ᴍᴀ ᴠɪᴇ ᴇᴛ ᴛᴀ ᴇɴᴠɪᴇ ᴅᴇ ᴍᴇ ᴄᴏɴsᴏʟᴇʀ..sᴇʀɪᴇᴜx ᴛᴇs ᴄᴏɴ ᴏᴜ ǫᴜᴏɪ
ᴅᴇ́sᴏʟᴇʀ ᴘᴏᴜʀ ʟᴇ ᴛᴇʀᴍᴇ..ᴍᴀɪs... J'EN AI MARRE !!!
-Dɪs-ᴊᴇ ᴇɴ ᴘʟᴇᴜʀᴀɴᴛ ..
𝑀𝑟.𝐽𝑒𝑜𝑛:..Mᴇ ᴅᴇ́sᴏʙᴇ́ɪs ᴘᴀs..
𝐽𝑢𝑑𝑎:Vᴏɪʟᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴜ ʀᴇᴄᴏᴍᴍᴇɴᴄᴇ..
𝑀𝑟.𝐽𝑒𝑜𝑛:𝐽𝑒 𝑚'𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑢 𝑑𝑒 𝑡𝑜𝑢𝑡𝑒 𝑙𝑒𝑠 𝑚𝑎𝑛𝑖𝑒̀𝑟𝑒𝑠
VOUS LISEZ
𝙼𝚛.𝙹𝚎𝚘𝚗 𝚖𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚕𝚎ʀ 𝚙𝚕𝚞𝚜 𝚓𝚊𝚖𝚊𝚒𝚜..
FanfictionKɪᴍ Jᴜᴅᴀ ᴀʟᴏʀs ǫᴜᴇʟʟᴇ ᴀ ᴘᴏsᴛᴜʟᴇ́ ᴘᴏᴜʀ ᴜɴ ᴘᴏsᴛᴇ ᴅᴀɴs ᴜɴᴇ ᴇɴᴛʀᴇᴘʀɪsʀ ᴅᴇ ʜᴀᴜᴛᴇ ɢᴀᴍᴍᴇ ᴘᴏᴜʀ ᴀᴠᴏɪʀᴇ ᴜɴ ᴅᴇs ᴘᴏsᴛᴇs ʟᴀ ʙᴀs , ʀᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ sᴏɴ ᴘᴀᴛʀᴏɴ ʟᴇ ᴠᴇ́ʀɪᴛᴀʙʟᴇ ᴊᴇᴏɴ ᴅᴏɴᴛ ᴛᴏᴜᴛ ʟᴇ ᴍᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛ ᴛᴇ́ʀʀɪғɪᴇ́ ᴀ̀ ʟ'ɪᴅᴇ́ᴇ ǫᴜʀ ʟ'ᴏɴ ʟ'ᴀᴘᴘᴇʟʟᴇ ʟᴇ "ᴘsʜʏᴄᴏᴘᴀᴛʜᴇ" ᴄᴇ ʟᴜɪ ᴄɪ...