Hayallerimizin var olduğu bir hayat düşün Nazan.
Mesela bir otobüs durağında tanışmışız.
Sen elindeki kitaba odaklanmışsın bense büyülenmiş bir şekilde seni izliyorum.
Kulaklarının hizasında kesilmiş yamuk saçların, çapaklı gözlerin ve de yıpranmış ellerin.
Şehirli kadınların arasında köylü kalmış bedenin ve sanatkâr ruhun.
Ellerin böyle olmamalıydı, ellerine acıyorum diyor ya şair.
Ben ellerine acımıyorum Nazan.
Hatta bir hayranlık duyuyorum onlara ,zaman zaman amansızca dokunmayı diliyorum.
Mesela Nazan seninle bir mektepte tesadüfî tanışsaydık ve arkadaş olsaydık şimdiki gibi iğrenircesine bakar mıydın bana?
Üzerimdeki kaliteli kabana ve de sana hediye ettiğim medine kumaşlarına bu kadar sevimsiz bakar mıydın?
Ya da hala zihninde kalmış tarımcı, fakir, köylü oğlana yüz verir miydin?
Baban seni bana zorla vermeseydi Nazan , bir şansım olur muydu sevgini kazanmak için?
Canım Nazan , ruhum Nazan , kalbim Nazan .
Yaşantım ve hayatım Nazan.
Bana sadece zorla evlendiğin bir adammış gibi bakar mıydın ve aşkımı karşılıksız bırakır mıydın o zaman ?
Ah Nazan , Nazan demekten alıkoyamıyorum kendimi ve adımı ağzından bir kez duymak için çırpınıyorum her gün.
Sence Nazan ben senin için çocuklarının babası mıyım sadece , hayalindeki kocan kadar değerli miyim yoksa bir geçim kaynağı mıyım senin için?
Yahut uğruna terk ettiğim ailemin bir kuklası mıyım?
Söyle bana Nazan?
Ben her şeyin miyim yoksa hiçbir şeyin mi?
Senden tek dileğim bu .
Ya her şeyin olayım ya hiçbir şeyin.
22.08.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazan
Short StoryNazan, ölmeyi dilediğim günde bana yeni bir hayat bahşet ki bu sefer senden nefret edeyim.