Update #1

181 15 26
                                    

Bună ziua, dragi scriitori!

   Oficial au trecut primele 2 săptămâni alături de voi și de gândurile frumoase pe care le am regăsit în secțiunea de comentarii.

     Acest capitol va fi o mică monitorizare din partea fiecăruia pentru a știi unde vă aflați cu cititul, și tot astăzi puteți renunța la cartea voastră pentru a ,,închiria" alta.

    Misiunea voastră va fi să scrieți un comentariu de 3 sau 4 rânduri în care să povestiți pe scurt ce ați înțeles din ce ați citit și desigur caracteristicile care v-au plăcut foarte mult. Partea interesantă este că pe baza descrieri voastre, alți cititori se vor gândi daca doresc să ia cartea.

CARTEA NU POATE FI LUATA DACĂ STATUSUL SPUNE CĂ ESTE INDISPONIBILĂ

       Tot în secțiunea de comentarii la final lăsați decizia finală pe care ați luat-o, de exemplu:

Bla bla bla
Doresc sa continui cartea ...
Doresc sa înapoiez cartea pentru a lua o alta carte ...

      Astăzi eu și colega mea vom arunca un ochi la toate comentariile lăsate de fiecare si vom analiza daca respectă singura regula impusa, aceea fiind FĂRĂ HATE.

     Acestea fiind spuse aștept comentariile vostre și desigur răspunsul pentru că au trecut 2 săptămâni.

      Notă: Aceste update-uri vor fi săptămânale pentru a reuși să ne organizăm ușor-ușor.

AmarisephoraArianagomez25diamondstories12-reveriee-_semiluna__doni_x69hiyorin234Melissa-Joythedreamer09dreamZenittahRoxAna9798b3njiiMichelle-AndrewXandraUtkinmarblevenomAlinaJuravle5augustsiseptembrieLoLa11220044The_Royal_BlueAmmyy090Joanna1ADione...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Amarisephora
Arianagomez25
diamondstories12
-reveriee-
_semiluna__
doni_x69
hiyorin234
Melissa-Joy
thedreamer09dream
Zenittah
RoxAna9798
b3njii
Michelle-Andrew
XandraUtkin
marblevenom
AlinaJuravle5
augustsiseptembrie
LoLa11220044
The_Royal_Blue
Ammyy090
Joanna1A
DioneMatias
DenisaLauren
IsisDen
EllenHimb
paradoxinalb

Club Lectură Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum