KILINÇ AİLESİ
LEYA KILINÇ
17 yaşında Yağızın Esatın ve Metenin kardeşi doğayı çok sever. İstediği kıyafeti genellikle giyemez çünkü başka yağız ve Mete olmak üzere abileri onu çok kıskanır. Annesi ve babasından nefret eder. Babası ona şiddet uyguluyor ama leya abilerine söylemiyor. Dışarıya yanında biri olmadan çıkması yasak. Bütün abilerini seviyor ama yağıza ayrı bir sevgisi var.
Yağız kılınç20 yaşında Leyanın abisi Mete ve Esatın kardeşi. Çok kıskanç. Leyaya çok düşkün. Leyaya şiddet uygulandığını bilmiyor. Annesini sever ama babasından nefret eder. Babası ile araları pek de iyi sayılmaz. Sinirli biri. Özellikle kardeşlerine zarar gelirse
Mete kılınç
22 yaşında Yağız ve Leyanın abisi Esatın kardeşi. Yağız kadar olmasa da kıskanç. Kardeşlerine çok düşkün. Sinirli biri. Annesini ve babasını sevmez yani onları umursamaz bile. Sevgilisi var.
Esat Kılınç23 yaşında Leya Yağız ve Metenin abisi. Çok az kıskanç. Yeri gelince çok sinirli olabiliyor. Anne babasından nefret ediyor. Kardeşlerine başta Leya olmak üzere çok düşkün. Leyanın şiddet gördüğünü biliyor ve ondan babası ile Leyanın görüşmesini yasakladı.
Emel Kılınç
41 yaşında Leya Mete Esat ve Yağızın annesi. çocuklarını pek sevmez sadece para için onları kullanır. Leyanın şiddet gördüğünü biliyor.
Mehmet Kılınç
45 yaşında Leya Yağız Mete ve Esatın babası. Çocuklarından nefret eder. Karısı gibi o da çocuklarını para için kullanır. Leyaya şiddet uyguluyor.
Selam
Arkadaşlar benim bir önceki hikayemi silme sebebim hem beğenmedim hemde birisi şikayet etmiş kaldırıldı.
Bende böyle bir hikaye yazmaya karar verdim.
Deniz olacak ama o sonradan gelicek ve o da Kılınç ailesinden yani Esatlarla kuzen.
1. Bölüm yarın gelicek