Voorsel ronde❤️

113 2 0
                                    

Emma de graaf:
Hey ik ben Emma het zusje van raoul. Ik ben 21 jaar, ik doe geen sport en zit nog op school. Ik heb hier bijna geen vrienden, mijn broer woont niet thuis en onze ouders zijn alleen maar aan het werken dus ik heb bijna niemand.

Raoul de graaf:
Hoi ik ben raoul de broer van Emma. Ik ben 28 jaar, ik voetbal af en toe met mijn vrienden misschien heb je wel eens van ons gehoord wij zijn de bankzitters. Ik ben afgestudeerd. Ik woon niet thuis en mijn zusje nog wel dat vind ze helemaal niet leuk omdat mijn ouders nooit thuis zijn, soms kook ik voor Emma en we bellen bijna elke avond.

Robbie van de graaf:
Yoo ik ben Robbie maar noem me maar Rob, al mijn vrienden noemen mij zo en soms word ik smurf genoemd door hoe kort ik ben. Ik hou van voetbal.
Ik woon samen met de bankzitters in cdh (casa del huts) Raoul verteld veel over zijn zusje en over dingen waar hij niet graag over praat hij is echt mijn maatje en ik vertrouw hem en hij vertrouwt mij.

Matthyas het lam:
Hoi ik ben Matthyas maar noem me maar matthy of matt, ik ben 27 jaar. Ik hou van voetbal en mijn vrienden. ik ben afgestudeerd, fans van ons vinden mij de knapste en zie vaak dingen over mij op tik tok. Ik vind dat helemaal niet leuk. Ik ben erg mensen schuw.

Koen van heest:
Heyy jostie's ik ben Koen of noem me maak koentje of dmp. Ik ben 24 jaar, ik houd van voetballen en mijn vrienden. Ik heb een eigen game kaasje. DOWNLOAD NOU DIE APP! Mensen vinden dat ik teveel van mijn geld houd. Ik ben heel druk en apart zeggen mensen maar ik ben gewoon mij zelf.

Milo ter reegen:
Hoi ik ben Milo, ik ben 22 jaar, ik houd van voetballen en tennissen. De jongens noemen mij kaal, ik zit nog op school ik zit in de klas met een mooi meisje ze heet Emma ze praat niet veel en heeft bijna geen vrienden ik wil haar leren kennen maar iets houd me tegen.

Alle bankzitters zijn singel in dit verhaal

Hey hey
Wat houd Milo tog tegen je komt er achter als je leest;)
Ik hoop dat jullie er zin in hebben het eerste deel kom zo snel mogelijk
Xx de schrijfster

Val ik nou op de beste vriend van mijn broer?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu