Help en ontmoeting

80 1 0
                                    

Pov milo:
Maar wat ik dan zie... hij komt helemaal zonder kleren aan lopen, ik zie de angst in Emma's ogen op eens hoor ik iemand aan komen lopen dus ik kijk achter me en zie raoul daar staan " gast wat doe jij hier?!" Vraag ik. "Emma en mijn ouders zijn goed bevriend dus wij ook en ze stuurde mij een berichtje dat ik moest komen helpen" antwoord hij. We bedenken een plan

Pov raoul:
Toen Emma mij een bericht had gestuurd kwam ik meteen hier heen allen het is vanaf cdh (casa del huts) een kwartier rijden ik vind het echt zielig voor Emma. Als ik daar aan kom zie ik Milo staan "gast wat doe jij hier?!" Vraagt hij dus ik antwoord "Emma en mijn ouders zijn goed bevriend dus wij ook en ze stuurde mij een berichtje dat ik moest komen helpen" we bedachten een plan hoe we Emma konden redden en we hadden een plan.
Milo gaat een docent vragen of hij iets uit het magazijn in de kelder mag pakken dat mag niet want alleen een docent mag daar komen dus dan gaat ze daar heen en betrapt ze hem "goed plan boomer" zegt Milo. We gaan het nu uitvoeren.

Pov Milo:
ik ga naar boven naar mijn Nederlands docent hij is echt chil "meneer Jansen kunt u iets voor mij doen?" Vraag ik "licht er aan wat" antwoord hij er op. "Kunt u misschien wat papier uit het magazijn pakken" "maar natuurlijk Milo" dus hij gaat naar beneden.

Pov Emma:
Ik ben bang, ik zie dat de jongens een plan hebben en Milo loop naar boven en raoul blijft hier. Ik zie dat raoul een duim op steekt dus dat het goed komt . En ja hoor daar komt meneer Jansen mijn reddende engel maar ik had het ook niet gekund zonder Milo of raoul.
Als het allemaal weer goed gaat en raoul is naar huis vraagt Milo " Emma lijkt het je leuk om in de pauzes bij ons te zitten?" Ik wil liever niet want mijn ex is een van zijn vrienden en ik heb nog al ruzie met hem. "Sorry Milo maar ik pas" antwoord ik dan met pijn in mijn hard. Het liefst blijf ik dag en nacht bij Milo hij is zo 'nee Emma zo kan je niet zijn hij is de beste vriend van je broer' wat gebeurt er allemaal met me.

——————-tijd skip paar dagen———————
Pov Emma:
Het is weekend en raoul had het idee om zijn vrienden te ontmoeten dat leek me wel leuk.

Pov Raoul:
"Yo boyz is het goed als mijn zusje komt dat ze dan  kennis kan maken met jullie want dat wil ze al heel lang" vraag ik iedereen reageert super enthousiast vooral Koen. Koen, Emma en ik waren al bevriend toen we klein waren toen moesten we verhuizen en lieten we Koen hier achter, toen we later terug verhuisde was Koen heel blij. "Ik haal der rond 12:00 op gaat er iemand mee?" Zoals ik al had verwacht reageert Koen "IKKKKKKKK!!" Hij was heel blij dat hij Emma wee kon zien.

Pov Emma:
Ik ga me klaar maken want het is 11:30 uur en raoul komt me om 12:00 ophalen ik kies een leuke outfit en trek hem aan dit is hem

Pov Emma:Ik ga me klaar maken want het is 11:30 uur en raoul komt me om 12:00 ophalen ik kies een leuke outfit en trek hem aan dit is hem

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik hoop dat de jongens mij een beetje mogen. Ik zit een beetje op tik tok te kijken en hoor in eenkeer getoeter dus ik kijk naar buiten en ik zie raoul en Koen staan, "KOENTJEEEE!!" riep ik terwijl ik instap "EMMMM!!" Roept Koen. "Hoii broer" zeg ik tegen raoul "hoi Emma" reageert hij, wat heb ik dit gemist met mij favoriet jongens en mijn favorieten liedjes in een auto.
Onder weg zingen we mee met de liedjes die voorbij komen. Als we aan komen bij chd (casa del huts) maakt een kleinere jonge de deur open en zegt vrolijk "hey ik ben Robbie en jij bent" "ik ben Emma het zusje van raoul" zeg ik "dat wist ik al raoul vertelt wel eens over jou" ik kijk raoul aan met zoon blik van 'serieus?!' we lopen naar binnen en daar zit andere jongen hij is blond hij lijkt mij wel aardig "hoi Emma tog?" "Ja klopt en jij bent?"
"Matthyas maar noem me maar matthy of Matt" "komt goed" we vertellen de jongens over dat Milo nog niet weet dat raoul en ik broer en zus zijn en dat we doen alsof onze ouders hele goede vrienden zijn. Gelukkig reageert iedereen er positief over en houden hun mond. Ik ben gezellig aan het praten met matthy en Robbie en dan hoor ik de trap en iemand komt de kamer binnen "Emma? Wat doe jij hier?" Vraagt hij "mijn ouders zijn niet thuis en raoul vroeg of ik wou komen dus zij ik ja"

Pov Milo: (Milo woont in dit verhaal in cdh)
Ik loop naar beneden want ik hoor stemmen dus ik ben benieuwd, raoul zijn zusje komt dus ik ben benieuwd hoe ze er uit ziet. ik loop naar binnen en ik zie daar een meisje zitten ze zit met haar rug naar mij toe, dan draait ze om
het is Emma mijn hard maakt een sprongetje van geluk maar is ze het zusje van raoul nee dat kan niet hun ouders zijn heel goed bevriend. "Emma? Wat doe jij hier?" Is het eerste wat uit mijn mond komt "mijn ouders zijn niet thuis en raoul vroeg of ik wou komen dus zij ik ja" iets in mij zegt dat dat niet klopt maar tog heb ik het gevoel dat het wel zo is.

Pov Emma:
Ik blijf vanavond hier gezellig mee eten dus raoul en ik gaan koken maar eerst moeten we naar de winkel. Raoul en ik gaan samen naar de winkel in de auto zit ik naar buiten te staren "Emma gaat alles goed?" Vraagt raoul in een ik schiet uit mijn eigen wereldje "ja" zeg ik "geloof je het zelf" zei raoul zacht maar hard genoeg dat ik het hoor. Ik zit te denken aan hem

Hey hey
Jaja 1014 woorden behaald
Wie is hem? Dat leest je allemaal in het volgend deel :) <3

Val ik nou op de beste vriend van mijn broer?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu