benden birkac onemli bilgi ve kurallar :)
oncelikle, neden bu hesabi actin fanfic vesaire gibi seyleri starplus'in fam hesabinda da yapamaz miydin?
.evet yapabilirdim ama sorun su ki ben fam hesaplarinin eglence odakli oldugunu dusunuyorum fanficlerimiz buyuk ihtimalle orada flop kalacaktir AYRICA fam hesaplarinda istedigim gibi rahat olamiyorum ve yaratmak istedigim seyleri yaratamiyorum (hesabin sahibi olmadigim ve o hesabi istedigim gibi yonetemeyecegim icin)ama neden starplus baska sirketlerde yok musun yoksa baska sirketlerde de mi ayni sekilde kendi hesabini aciyorsun?
. hayir. starplus. kainin sirketi. kainin sirketi demek. benim evim demek.bu hesapta sadece sen mi olacaksin?
.hayir kendim ve kai bir yana admin olarak iki kisiyi daha alacagim, fam hesabinda fanfic yazmak istemeyip, orada karisacagini dusunup burda yazmak isteyenleri almayi dusunuyorumkurallar!!☆
eger bu hesabin admini olmayi dusunuyorsan ve olduysan tesekkur ederim, gercekten.
birkac onemli sey var bu hesapta yapmanizla alakali o yuzden, her ne kadar bunlara kural demek istemesem de:(☆.ilk oncelikle fanficleri kimin yazdigi belli olmayacak. fanficin basligina, bilgi kismina, orasina burasina ya da chatte, herhangi bir yerde o fanficin sizin yazdiginizi soylemek yasak ama adminlerden birine soylemek istiyorsaniz serbestsiniz, dmden belirtebilirsiniz.
☆.ficin basliginin onune ◆ koymak zorundasiniz unlem soru isareti veya nokta gibi noktalama isaretleri herhangi bir sey koyabilirsiniz ARKADA olacak sekilde,,, "◆ \\ the king, ◆ !the king, ◆ the king" sade daha guzel durur tabii ki ama size kalmis.
☆.spoiler vermek istediginizde cok abartmayarak BIR veya IKI cumleyle aciklayabilirsiniz. "jeha ve suji var." "jeha var. bir de suji var." "jeha ve suji var. cok seveceginiz aksiyonlu bir seyler olacak." cumleyi uzatabilirsiniz ama kisa da olabilir bu yuzden baglac kullanmayi unutmayin. eger birden fazla spoiler verirseniz, ananizi avradinizi sikerim orospu cocuklari bir seyi de duzgun yapin amk, sonuclarini yasarsaniz gorursunuz AMA BIRISI YAPTI DIYE SIZ DE GAZINA GELIP YAPMAYA KALKISMAYIN dedigim gibi adminlerden biri kai ve sizi cani istedigi gibi sirketten atabilir artik baska kapiya gotunuzu satarsiniz :)
☆.en son olarak da bu bir fanfic hesabi, fam hesabinda ficlerinin ilgi gormeyecegini, karisacagini, flop kalip bok yoluna gidecegini dusunenler buraya gelip ficlerini yazabilirler ama herkes degil. gercekten fic yazacak olan guzel fikirleri olan kisiler<3
☆.iki admin secildikten sonra secilmeyen veya gec kalan ama gercekten iyi fikirleri olan ve ben birden fazla fic yazarim kurallara da uyarim diyen kisilere torpil!!!
onemli bir sey ayrica, kapaga istediginiz seyi koyabilirsiniz isterseniz editleyin isterseniz pinterestten buldugunuz bir fotografi koyun yeter ki piksel piksel olmasin
simdiden tesekkur ederim<3
knotlamp
starplusent
xumingchaos