"are you still not done , Lee Saera ?" Tegur seorang lelaki berada di luar bilik air seseorang .
"Waittttttttttt , im still not washing my faceeeeeeeee !"
Lelaki itu menepuk dahinya .
"Its been an hour , and you still not washing ur face ??" Ujar seorang perempuan lagi . Dan kalini kedengaran agak tegas .
"Eo ? Hani noona ?" Tegur lelaki itu lalu menunduk sedikit kearah kakaknya itu . Anak sulung Mr.Lee . Lee Hani .
"Dah pergi turun bawah makan , biar noona uruskan si Saera ni ." Bilang lagi si kakak sambil menyilang tangannya .
Lelaki tersebut menuruti perintah kakak sulungnya itu lalu keluar dari bilik tersebut .
" Lee Saera . I'll count on 3 ."
"1 . -.."
"Im out . Im out okay ." Ujar Saera dengan tergesa-gesa keluar dari bilik airnya .
"Buat apa lelama dalam bilik air tu ? Lambat dah tau tak . Harini first day masuk kolej kan ?" Bebel si kakak melihat adik perempuannya yang sorang ni .
"Ala unnie . Kita perempuan ni cuci rambut by step , cuci muka by step , cuci badan pun by step . Like you said just now , harini kan first day masuk kolej Korea ni so kena double triple melawa ."
"Melawa nak buat apa ? Pergi kolej belajar tauuuuuu ! Bukan mengorat lelaki entah apa-apa tu !"
"Iye tau kakakku , namun tak salah pun adikmu ini ingin berlaw-.."
"Yah . Palliwa(cepatlah) . Kau dah cantik dah pun . Tak payah nak berstep bagai ." Ujar seorang lagi perempuan yang berada di luar bilik Saera .
"I'll give u 10 minutes only . Tak turun dari 10 minit tu , i'll punish u . No objection ." Ujar Hani lalu pergi dari situ .
"Do you told him ?"
"What ?"
"That you're pregnant then miscarried ."
"No . He shouldn't know ."
"He should . He is his father ."
"Just keep this as secret . I dont wa-.."
"Because of you , we came back here . Daddy's know who are you in relay with ."
"Jungie .. "
"Fine . Lets act nothing happened eventhough you're sacrifice your life because of him . I already told u many times but for the last im gonna told u . I hate when he treat you like this ." Ujar Minjung dingin lalu keluar dari bilik Saera .
Saera mengeluh perlahan . Bersebab mereka berdua pulang ke tanah air mereka .
Skrin di telefon menyala menandakan seseorang sedang menelefonnya . Namun ia hanya membiarkan telefonnya itu berdering lalu berderet-deret chat masuk setelah panggilan tersebut dimatikan .
Ian
Can you pickup the phone ?
Im hear that you're already back to Korea . Why ?
Baby . I miss you .
Baby , when u saw all of this messenger . I hope u can text me back .
Im waiting for you , okay ?
Love you , baby❤️"Haih . No . Saera . Its over ." Ujarnya lalu bersiap dan keluar dari bilik setelah siap .
"The sec last one dah turun , mana si maknae mommy ??"
"Maid tengah siapkan la tu ."
"Morning everyoneeeee ! Yummy , so sheda-.. wait who's this ??" Tanya Saera melihat lelaki di hadapannya itu . Putih gila .
YOU ARE READING
- SECRET LOVE : FORBIDDEN RELAY -
FanficKisah dimana seorang yeoja bernama Lee Saera yang tersangat lah liar bila berada berjauhan dengan keluarga tersayang dan secara tiba-tiba dipaksa pulang . Bukan pulang tapi pindah terus . More surprising , dirinya diikuti bodyguard yang tersangat l...