oylama ve yorum yapmayı unutmayın
Heeseung
Herzamanki evden çıkmış bara gidiyordum. Bara gidiyorum dediğime bakmayın. İçmeye gitmiyorum işimi yapmak için gidiyorum. Bugünkü görevim adını bile bilmediğim sadece boynunda gül dövmesi olan adamın işini bitirmekti. Tanrım bu çok basit sadece bir kişi mi . Ben bi 5-6 kişi beklerdim. Benim gibi birine 1 kişi vermek saçma.
Tamı tamına 2 yıldır bu işi yapıyorum fakat 10 yıldır yapan birine göre daha tecrübeliyim. Bunu patronum bizzat bana söyledi. Her şeyi çok hızlı anlayabilir ve yapabilirim. Ondan buralara geldim... Bara girdiğimde direk arka kısma doğru yürümeye başladım. Çok kolay olacaktı benim için.
Biraz etrafıma bakındıktan sonra onu gördüm ve yüzümdeki piç sırıtışını engelleyemedim. Direk masasına yöneldim ve çalışan gibi durarak " pardon arka çıkıştaki biri sizi soruyor" dememle yağa kalktı. Mal nasılda hemen inandı.
Sonra ben önden adam arkadan beni takip ediyordu. Arka çıkışı bilmiyordu herhalde. Bu yüzden onu hemen tuvalete soktum ve arkama döndüğüm gibi kafasından tutup lavaboya vurdum. Sersemlemişti ama ölmemişti bu yüzden daha fazlasını yapmam gerekiyordu.
Elimle tekrar kafasından tutup lavaboya vurmaya devam ettim. Artık kanlar gözle görülür şekide çoğalıyordu . Sonra yere bırakıp ayağımla tekmeledim. Öldüğünden emim olduktan sonra bıçağımı çıkarıp koluna "LH" yazdım. Bu benim imzamdı. Öldürdüğüm herkesin koluna yazdığım şey. Ellerim kan olmuştu bu yüzden hızlıca yıkadım ve peçete ile kuruladım.
Son olarak arkama bakıp yerdeki surata gülümsedim. "Hoşçakal güllü" dedim ve tuvaletten çıktım. Hiçbir şey olmamış gibi davranarak bardan çıktım ve şirkete yöneldim. Patron bugün şirkete çağırmıştı. Yine jay bi bok yemiştir onun için çağırmıştır.
...
Şirkete girdiğimde herkes birşeyler konuşuyordu. Çok yakışıklı biri gelmiş falan diye. Uzunmuşta bilmem neymiş . Banane beni ilgilendirmiyor. Patronun ofisine girdim ve saygıyla eğildim. " Lee Heeseung beklediğimden erken geldin neyse önemi yok. Bugün yeni biri katıldı aramıza. Kendisi japon ama iyi anlaşacağınızı düşünüyorum." demesiyle kapı açıldı ve içeri 1.80 üzeri ve gerçekten yakışıklı, bi o kadarda yüzüne bakıca küçük biri olduğu anlaşılır biri geldi.
" Ah, işte Heeseung sana bahsettiğim yeni iş arkadaşın Niki" demesiyle patronun şok geçirdim. İş arkadaşı mı . Patronu 273 kere iş arkadaşı istemiyorum demiştim ve bana iş arkadaşı mı buldu. Artık götümde bir kurbağa ile gezeceğim demek mi bu .
"Patron siz ciddi misiniz. Size iş arkadaşı istemiyorum diye kaç kez söyledim ama" diye sitem ettim. " Heeseung Niki senden 2 yaş küçük olabilir ama çok yetenekli biri ve pratik biride. Yani senin deyiminle götünde dolaşan biri değil Niki senin yardımcın gibi düşün yanında çalışan biri olarak"dedi patron. Birgün bu patronu sikicem ama neyse.
"Patron o zaman biz tanışalım izninizle" dedi kurbağa. Sonra patron işim var dedi ve ofisten çıktı." Pıtrın ı zımın bız tınışılım ıznınızlı puhahaha güleyim bari . Sen daha küçücüksün burda ne işin var. seni buraya almaları imkansız" dememle güldü ve sessiz kalmayı tercih etti.
"Noldu korktun mu" dememle . "Patron yardımcısı benim babam aloe vera" dedi Niki. Evet haklısınız şuan zort oldum hemde ne zort . " Korksam bu işe başlamazdım aloe vera 2 saat sonra bir restorantta işimiz var onun için hazırlan" demesiyle çılgına döndüm ve " ALOE VERA NE LAN BEN BİTKİ MİYİM OT MUYUM BEN " diye bağırdım. " Kes sesini benden büyüksün diye bir şey demeyeceğim " dedi havalı havalı.
Bi anda kurbağayı duvara yaslayıp boğazına yapıştım. Çok sıkmıyordum sadece tutuyordum. " Beni henüz tanımıyorsun kurbağa ama şunu bilki binbir türlü acı çektirerek adam öldürmüş biri duruyor karşında. O kişilerden biri olmayı istemezsin değil mi kurbağa. Laflarına dikkat et ve beni çığırından çıkartma " dedim ve boğazını bıraktım.
Kahkaha atmaya başladı. Kahkaha atmaya başladı diyorum. İnsanlar bu durum karşısında ağlar yada boğazını tutar bu kahkaha atmaya başladı. Acaba deli mi ya . Bula bula bana mı denk geldi amına koyayım." Ne gülüyon yavşak " diye seslendim.
" Birşey söyleyeyim mi çok komiktin ya o kadar korkmadım o kadar korkmadım ki aloe vera. İnan gerçek bir aloe vera gelse daha çok korkardım" dedi ve devam etti. " Ben bu tip şeylerden korkmam hyung bana daha korkunç şeylerle gel ayrıca iyi geçinsek iyi olur kim bilir kaç operasyonda birlikte olacağız değil mi " dedi ve kıvırtarak ofisten çıktı.
Yaşına göre fazla korkusuzdu ama önemli olan o değil. Önemli olan götü. Böyle bir insana böyle bir göt fazla. Kıvırtınca hele daha güzel oluyor. Kurbağayla değilde onun götüyle arkadaş olsam daha iyi olur. Sonra bende ofisten çıktım ve şirket binasının oteline gittim. Şirket dışardan baktı mı bir bilgisayar şirketi ama aslı bambaşka. Otelde kalmamın sebebi kendi kirada kaldığım evden daha büyük. Ve otel odamda ücretsiz kalıyorum şirketin olduğu için.
Genelde odalarda 2 kişi kalır ama benim odamda sadece ben kalıyorum ve umarım başka biri gelmez. Odama yöneldim ve kapıyı açtım. İçerisi mis gibi kokuyordu ve banyodaki takırtı ile evde birinin olduğunu anladım. Hızlıca banyonun kapısını açtım ve bornozu ile aynanın karşısında yüz maskesi yapan kurbağa ile karşılaştım.
---------
merhaba yeni ficim. ve herzaminki gibi göt fetişcisi olmazsa olmaz.bi tık ekşınlı bir fic olucak ve jakehoonu kaldırdım çünkü nasıl devam ettircem bilmiyordum .oylama ve yorum yapmayı unutmayınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Checkmate //HeeKi//*Heeseung X Niki*//
FanfictionNiki: Korksam bu işe başlamazdım aloe vera ,2 saat sonra bir restorantta işimiz var onun için hazırlan. Heeseung: ALOE VERA NE LAN BEN BİTKİ MİYİM OT MUYUM BEN! Başlangıç =22.08.2022 Bitiş=?