7= Koyar ve Kaçar

240 28 23
                                    

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın

Heeseung bara gelmişti fakat aradığı kişi yoktu. Birkaç tanıdık kişiye sormuştu fakat onlarda bilmiyordu.

Sonra sinirden kafasına göre bir masaya oturdu. Nerde bu çocuk diye düşünüyordu.

Sonra birinin omzuna dokunmasıyla titredi.

"Heeseung pes atmayalı uzun zaman oldu biraz oynayalım mı?" Demesiyle kimin geldiğini anladı... Nicholas

"Siktir nicholas ne pesi? Şu sevgili olayları niye hala piyasada"

"Sakin ol heeseung, sevgili olayları silindi ya piyasadan çoktan"

"Bok silinmiş göt kafalı. Beni delirtmek mi istiyorsun sen. Şu sevgili olayını kökten bak KÖKTEN siliyorsun ve o fotoğraf ne ya üçüncü kişi falan sikerim seni cidden" deyip telefonundan Nicholasın paylaştığı fotoğrafı gösterdi.

"Ha bu mu iddaya girmiştik onun için önemli birşey değil silerim iki güne "

"Nah iki güne silersin. Şuan gözümün önünde siliyorsun ve..."

"Ve..."

"Orası sürpriz" heeseung bunu inadına söylemişti. Çünkü nicholas sürprizleri çok severdi.

Nicholas heeseungun gözleri önünde fotoğrafı sildi ve beklemeye başladı.

"Hadi sürpriz ne"diye sordu heyecanlı heyecanlı nicholas.

"Her seferinde kanıyorsun bu sürpriz işine. Şuan olduğu gibi her zaman mal olarak yaşamına devam edeceksin" dedi heeseung ve tam gitmek için ayağa kalkmıştı ki biri bileğinden tutup oturttu.

"Yaa heeseungiee nereye çok erken daha pes atmadık"

"Senin pesine sıçayım ve bana yavşamayı kes"

"Kesmezsem ne yaparsın beni diğerleri gibi öldürmekle mi tehdit edersin ha" demesiyle nicholasın, heeseung masadaki içkilerden önüne gelen birini seçti ve dikledi.

"Seni öldürmekle mi tehdit ediyorlar"

"Evet. Yeni mi öğreniyorsun"

"Yeni öğrendim evet ve ben öldürmekle tehdit etmem direk öldürürüm" dedi heeseung ve kalktığı gibi direk kapıya yöneldi.

Çıkmadan her zaman yaptığı şeyi fakat son zamanlarda yapmayı aksattığı şeyi yaptı.

Ellerini havaya kaldırdı ve

"BEN YAKIŞIKLI HEESEUNG BURDAN HERKESİN AMLARINA KOYAR VE KAÇAR"

dedi ve bardan çıktı. Arkasından nicholas

"Senin yaşadığın yere gelip yanındaki veleti alacağım bunu bil... SİKEYİM ŞUNU DEMEYİ ARTIK BIRAK AMA HERKESİN AMLARINA KOYAR NE DEMEK MAL "

...

Jungwon ve jay birbiriyle saçma salak ilişkilerini yaşıyordu. Jake sunghoonu köpeğine alıştırmaya çalışıyordu.

Niki ise... Odasında yatağına oturmuş burnunu çekiyordu. Heeseungun nereye gittiğini merak ediyordu.

Sonuçta ondan hoşlanıyordu ama sevgilisi olduğunu öğrenince bundan vazgeçmesi gerektiğini anladı.

Onun sevgilisi var. Ve o duygularına hakim olamayıp heeseungla yine öpüşmüştü. Bu sefer tek fark heeseungun ayık olmasıydı, yani sarhoş olmamasıydı.

Niki kulaklığını takmış dizlerini kendine çekmiş bir durumda müzik dinliyordu. Neden bilinmez ama bu sefer niki yaptığı şeyden pişmandı.

Sevgilisi olan biriyle öpüşmesi onu gerçekten pişman etmişti.

...

Heeseung odasına gelmiş ve ilk olarak nikiye bakmıştı. Müzik dinleyerek uyumuştu çünkü kulaklıkları hala kulağındaydı.

Nikiye yaklaştı ve saçlarına bir öpücük kondurdu. Hala hastaydı niki. Sonra elini nikinin alnına götürdü. Ateş gibi yanıyordu alnı.

Sonra boynuna dokundu. Ateşi vardı hemde baya. Sonra nikinin kafasını kaldırdı ve yüzüne baktı. Terden su olmuştu.

"Niki kalk banyoya gidiyoruz hadi" dediği gibi niki gözlerini araladı. Sorna heeseung kulaklığını çıkardı ve banyoya götürdü nikiyi.

Sonra klozetin kapağının üstüne oturttu nikiyi ve ustunu çıkartmaya başladı. Heeseung bakmamaya çalışıyordu ama elinde olmadan bakıyordu.

Sonra nikiyi küvetin içine oturttu ve soğuk suyu açtı. Niki ilk başta titredi ve ağladı.

"Ah çok soğuk çok soğuk" demesiyle nikinin, heeseung elindeki duş başlığını nikinin kafasına tuttu.

"AH, DONDUM ÇOK SOĞUK"

"Bağırma bitti zaten çıkıyoruz şimdi tamam mı koca velet"

"O koca bebek olmasın"

"Yok koca velet. Böyle vellet hatta çift L li"dedi heeseung ve elindeki bornozu nikiye giydirdi.

Sonra odaya geri döndüklerinde heeseung nikiyi yatağa oturttu ve saçını havluyla kurulamaya başladı.

"Hyung"

"Efendim ve senin saçların bu kadar güzelmiydi?"

"Neden böyle davranıyorsun" dedi niki ve burnunu çekti.

"Nasıl davranıyor muşum"

"Benimle ilgileniyor gibisin ama bir yandanda ilgilenmiyor gibisin. Bazen sert bazen yumuşaksın. Sevgilin olmasına rağmen beni öptün neden"

"İlk şunu cevaplayım benim sevgilim yok. O fotoğraftaki kişi eski bir arkadaşım. İddiaya girmişler ondan öyle birşey paylaşmış. Bugünde yanına gittim bana söyledi sonrada sildi zaten... Ah ben sana neden böyle bir açıklama yaptım ki şimdi" dedi heeseung ve başını eğdi.

Sonra niki iki elini heeseungun yanaklarında birleştirdi ve kafasını kaldırdı. Sonra yüzüne yaklaşıp o soruyu sordu.

"Acaba benden hoşlanıyor olabilirmisin?"

_______
_____________
_______
Yazabilirsem heejaywona bölüm yazacağım şimdi yarın atarım herhalde
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın!
Ve küçük bir spoi
Diğer bölüm harua ve jo geliyorr







Checkmate //HeeKi//*Heeseung X Niki*//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin