0.5

404 36 41
                                    

(Felixlee X Hyunjinnie)

Felixlee:
Selam hyunjinnieee💗💗
Saat 21e gelmek uzere
Musaitsen ariyorum?

Hyunjinnie:
Selam lix💛
Evet musaitim arayabilirsinn

- Hyunjin, Felix telefon konusmasi -

"Selam hyunjinn"

"Selam feliiix. Neler yaptin bugun?"

"Okula gittim, derslere girdim eve geldim odev yaptim falan. Yatakta uzanirken aklima sen geldin arayayim dedim."

"Uzanirken ben geldim aklina?"

"Hmhm sen geldin aklima. Neyse sen neler yaptin bugun?"

"Bende senin gibi okula gittim, derslere girdim eve gelip odev yaptim. Uzerinde calistigim bir kareografi vardi ona calisirken biraz uyuyakalmisim-"

"AY HYUNJIN UYANDIRMADIM DEGIL MI? BAK UYANDIRDIYSAM SOYLE ALINMAM BOYLE SEYLERE."

"Lix sakin ol uyandirmadin. Annem gelip uyandirdi zaten ve yemek yedikten sonra gordum mesajini. O yuzden endiselenme."

"Hmm peki."

Bir sure aramizda sessizlik olmustu. Soyleyecegim seyi hatirlayip konustum.

"Aaaaa hyunjin ben sana seyi soracaktim, acaba bu hafta sonu musaitsen bulusmaya ne dersin? Sadece ikimiz ama, digerleri bilmesin."

"Hmmm sanirim bu hafta sonu bosum, yani bulusabiliriz."

Icimden cigliklar atarken hyunjin konustu.

"Saat kacta ve nerede bulusuyoruz?"

"Nam-seoul sanat muzesine gidelim. Saat 18de. Uygun mudur??"

"Tabii uygun. Lixieee ne zamandir Nam-seoul sanat muzesine gitmek istiyordum. Iyi bir tesaduf oldu. Tesekkurler."

Tesaduf degildi aslinda, Chan hyungdan ogrendim. Neyse, bunu bilmesine gerek yoktu.

"Yaa guzel oldu bence de."

Bir saat kadar telefonda konusup aramayi sonlandirdik. Telefonu kapatip olanlari dusundum. Yatakta cigliklar atarken annem kapiyi caldi.

"Oglum delirdin mi neden ciglik atip duruyorsun?"

"Anne hayirlisiyla hafta sonu damadin olacak!" Deyip bir daha ciglik attim.

"Allahim basima bu da mi gelecekti. Oglum iyi tamam damadim olsun ona bir sey demiyorum ama sorumluluk alsin yani. Surekli surekli ciglik atarsan doverim seni ha." Anneme goz devirip konustum.

" anne bir oglun var sukur edecegine sikayet ediyorsun cok ayip."

"Ayip seyde olur oglum da neyse. Hadi yemege gel daha fazla cildirmadan. Ha bu arada bir gun eve de getirirsin damadi, tanisiriz ayol." Dedi ve kendi kendi gulerek mutfaga dogru yurudu. Annemin bu haline gulup bende onun pesinden gittim.

Comments | Stray Kids ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin