Part 1

11 2 15
                                    




1 sene önce...

Dispatch News:

Ünlü kız grubu HarmlessKittens üyeleri ve Cengiz Han üyeleri helikopterle Yuta'nın kaldığı hastane odasına girerken görüntülendi!

Olayın aslı polisler geldikten sonra uzun araştırmalar sonucu öğrenildi...

detaylar için tıklayınız...


Pengu: oha hemen haber olmuşuz

Matcha: Keşke sizle gelmeseydim bütün kariyerimiz mahvoldu! ağlar*

White: gelmeseydin knkm o zaman biz mi dedik

Tehditçi: yani kızlar sakin mi olsanız daha ne olacagı belli değil

Rose: hiç yardımcı olmuyosun şuan jyp bana mesaj atıp duruyor

white: yani iyi tarafından mı baksak en azından tsukiyi kurtardık oyyyyy tsukim bebeğimmmmm

matcha: ya white sırası mı şuan ya grubumuz dağılırsa

white: en azından garamdan daha uzun süre idol kaldık

müzisyen: o değilde hepiniz iyi misiniz kaza büyük oldu

rose: helikopterle nasıl kaza yaptık ki kim kullanıyodu ben onu bile hatırlamıyorum

köpek: sen neyi hatırlıyosun ki

pengu: sırası mı simdi sus

white: ben tsukiyle ilgileniyodum bilmiyorum ama köle kullanmıyo muydu

köle: ben gelmedim sizinle hapishaneden çıkınca

white: lan neden senin kullanman gerekiuyodu öyle planladık ya

tehditçi: o olmayınca ben kullandım

rose: ve kaza mı yaptın

tehditçi: kızım ben döndüm ya o kadar başım da dönmüş yönümü kaçırdım haydari kerrarlik kolay olmuyo

köpek: olm öldük lan senin yuzunden

rose: haberin devamında ne diyor baksana ne kadarını biliyolarmış

pengu: bakim hemen


Garamın soojinin ve lucasın kaldıgı hapishaneye gizlice girip ortalığı birbirine katan üyeler mükemmel bir şekilde tsukiyi hücresinden kaçırmayı başarabildiler.

bindikleri helikopterin yaptığı kazadan şans eseri hepsi kurtuldu.

jyp ve bighit yaptıgı açıklamada böyle bir rezilliğe sebep olan sanatçılarını artık bünyelerinde bulundurmak istemediklerini söylediler.

sonra öğrenilen bilgilerde sm'in gizliden yaptığı bir takım şey öğrenildi ve üyelere hapisanede aespanın da yardım ettiği hatta başta mağdur olan yutanında üyelere yardım ettiği öğrenildi. bu sayede sm hakkında soruşturma başlatıldı, bighit sanatçılarıyla olan sözleşmelerini fes etti, rose ve white jypden ayrıldı, jyp pengu ile olan sözleşmesini fes etti ve matcha hiatuse girdi fakat hala bir jyp sanatçısı.

debutlarından beri adı manşetlerden düşmeyen harmlesskittens resmi olarak ayrıldıklarını açıklamadılar ama bir süre sektörde olmayacaklar.

cengiz han yaptıkları açıklamada olayın onların suçu olmadığını ve kendilerininde kızlarında yok yere sektörden uzaklaştırıldıklarını söylediler.

cengiz han artık bir şirkete ait olmamalarına rağmen kendi bütçelerinde cucileri için ''Yet To Come'' adlı teklisini çıkardı ve ardından grubun hiatuse gireceğini ve bütün üyelerin kendi solo projeleri ile meşgul olacağını ve sürede kendilerini mental açıdan iyileştireceklerini açıkladılar.

kızlardan bu süre içinde hiçbir haber alınmasa da yet to come çekimleri sırasında rose'un orda olduğu ve white'ın mvdeki sahra çölü olarak oynadığı hakkında bazı dedikodular çıktı.

sonuç olarak herkes doğruları bildiği için iki gruba da gelen sevgi linçlerden daha fazla herkes dört gözle sanatçıları tekrar sektörde görmeyi bekliyor.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 23, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

.Where stories live. Discover now