{Mason}
Ik loop de trap op met Melissa achter me aan. Ik open de deur die leidt naar één van de twee badkamers.
'Hier kan jij douchen' leg ik uit. 'Als je klaar bent kan je naar beneden gaan.' Melissa knikt en loopt de badkamer in. Ik loop naar de andere badkamer en doe de deur achter me op slot. Het is niet dat ik denk dat Melissa in de badkamer komt maar meer voor het veilige gevoel. Stel dat er iemand in de badkamer komt terwijl ik sta te douchen. Ik zet de douche aan en trek mijn zwembroek uit. Vervolgens stap ik onder de douche. Ik wilde Melissa zoenen maar ik deed het niet. Ik was bang dat het dan ongemakkelijk tussen ons zou worden. Misschien doe ik het straks. Of tijdens onze date. Snel was ik mijn haar en lichaam en stap vervolgens onder de douche vandaan nadat ik hem heb uitgezet. Met een handdoek om mijn middel loop ik richting mijn kamer. Net op dat moment komt Melissa de badkamer uit.
'Nu al klaar?' vraag ik.
'Jij bent ook snel klaar hoor' lacht ze.
'Ja, maar ik heb kort haar en kleed me aan in mijn kamer.' Melissa haalt haar schouders op en even valt haar blik op mijn handdoek.
'Uh, ik ga naar beneden' mompelt ze. Ik knik en loop snel mijn kamer in. Als die handdoek er niet was geweest zag Melissa me naakt. Ik trek mijn kledingkast open en haal er een wit shirt en een zwarte broek uit. Eerst trek ik een onderbroek aan en vervolgens de rest. Snel doe ik wat gel in mijn haar en aftershave op mijn lichaam. Dan loop ik de trap af. Melissa zit op de bank aan haar jurk te friemelen.
'Wil je wat drinken?' vraag ik haar. Ze knikt. Ik loop door naar de keuken en schenk twee glazen cola in.
'Al besloten welke film we gaan kijken?' vraagt Melissa als ik terug de woonkamer inkom.
'Nee, eerlijk gezegd niet' geef ik toe en ik geef haar een glas cola. Ik ga naast haar zitten en zet de tv aan. 'Heb jij een idee voor een film?'
'Nee, jij mocht de film kiezen.' Ik scroll door de lijst met films.
'Kan je tegen horror?' vraag ik. 'Ik bedoel, of je er nachtmerries van krijgt?'
'Niet echt nachtmerries' mompelt ze. 'Het is meer dat ik een paar avonden slechter slaap.'
'Dan moet ik maar elke avond bij je slapen' grijns ik. Ze lacht.
'Ja, dat moet dan maar. Jij hebt tenslotte de film gekozen.'
'Maar wil je een horrorfilm kijken?' vraag ik.
'Als je geen enge dingen doet wel.'
'Zal ik niet doen' beloof ik haar en ik start de film op.
'Ooh, wacht even' zeg ik terwijl ik de film weer op pauze zet.
'Wat?' lacht Melissa. Ik sta op en loop de keuken in. Daar vul ik een bak met chips.
'Mason, wat ben je aan het doen?' vraagt Melissa. Ik loop weer terug.
'Chips pakken.' Ik ga zitten en zet de bak chips tussen ons in.
'Ben je er klaar voor?' lacht ze. Ik knik en zet de film weer aan. Melissa pakt een kussen en klemt die tussen haar armen. Ik grinnik en prop een hand vol chips in mijn mond. Ik merk dat Melissa steeds banger wordt dus zet ik de bak chips op tafel en sla ik mijn armen om haar heen.
'Het is maar een film' fluister ik. Ze kruipt tegen me aan. 'Als je het echt eng vindt kunnen we wel een andere film kijken.'
'Nee, hoeft niet.'
'Weet je het zeker?' Ze knikt. Ik leun tegen de leuning aan. Melissa legt haar hoofd op mijn borst. Zacht haal ik mijn hand door haar haar. Ik wil haar echt zoenen. Ze is echt perfect. Na zo'n uur is de film afgelopen. Ik zet de tv uit. Allebei maken we geen aanstalten om op te staan. Ik ga goed liggen en sluit mijn ogen. Met mijn armen om Melissa heen geslagen val ik in slaap.
JE LEEST
The New Girl
Teen FictionMelissa gaat voetballen bij een jongensteam. Daar ontmoet ze Mason. Ze kennen elkaar nog maar net als blijkt dat hun ouders gaan samenwonen en trouwen wat inhoud dat ze broer en zus worden. Melissa vindt het allemaal wel best tot dat ze gevoelens vo...