Olivia and finney 𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔.𝑓𝑖𝑛𝑛𝑒𝑦 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑎𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑟𝑢𝑛𝑠 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑛.𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝑠𝑡𝑎𝑦𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑡𝑜 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑜𝑢𝑡.𝑓𝑖𝑛𝑛𝑒𝑦 ℎ𝑎𝑠 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝑚𝑢𝑙𝑡𝑖𝑝𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑎𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑜𝑤 ℎ𝑒 ℎ𝑖𝑡𝑠 ℎ𝑖𝑚 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟.𝑠ℎ𝑒 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑠𝑜 𝑏𝑎𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑒𝑙𝑝.𝑜𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝑔𝑒𝑡𝑠 𝑢𝑝 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑓𝑖𝑛𝑛𝑒𝑦'𝑠 𝑏𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡𝑙𝑦 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑜𝑜𝑟.𝑠ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑓𝑖𝑛𝑛𝑒𝑦 𝑦𝑒𝑙𝑙 𝑠ℎ𝑒 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑖𝑡𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑖𝑛𝑔.
Flash back:
𝑂:𝑑𝑎𝑑𝑑𝑦 𝑑𝑎𝑑𝑑𝑦 𝑙𝑜𝑜𝑘!𝐼'𝑚 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠!
𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡𝑤𝑖𝑟𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑐𝑜𝑠𝑡𝑢𝑚𝑒
𝑂𝑑:𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑦,𝑙𝑒𝑡 𝑚𝑒 𝑔𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑏 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒𝑟𝑎 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑎 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒
𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎'𝑠 𝑑𝑎𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑠 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑠ℎ𝑜𝑟𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑜𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎'𝑠 𝑑𝑎𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑚 𝑔𝑜𝑡 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑎𝑛 𝑎𝑟𝑔𝑢𝑚𝑒𝑛𝑡.𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑎𝑟𝑔𝑢𝑒𝑖𝑛𝑔.𝑜𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝑠𝑖𝑔ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑡 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑐ℎ,𝑠ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑖𝑛𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑢𝑑 𝑡ℎ𝑢𝑚𝑝 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑒𝑐ℎ𝑜𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒,𝑠ℎ𝑒 𝑟𝑎𝑛 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑎𝑟𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑤 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑚 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑣𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑟 𝑢𝑛𝑐𝑜𝑛𝑠𝑐𝑖𝑜𝑢𝑠 𝑑𝑎𝑑.
𝑂:𝑚𝑜𝑚 𝑠𝑡𝑜𝑝!𝑜𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝑠𝑎𝑦𝑠 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 𝑑𝑎𝑑
𝑂𝑚:𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦 𝑡ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢.
𝑂:𝑛𝑜!𝑑𝑎𝑑𝑑𝑦 𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝!𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝!
𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎'𝑠 𝑚𝑜𝑚 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑠 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑦 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑠 𝑡𝑜 𝑏𝑒𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑏𝑒𝑙𝑡.𝑜𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝑐𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑒𝑔𝑔𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑜𝑝. ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑚 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑑𝑎𝑟𝑘 𝑟𝑜𝑜𝑚.𝑜𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝑏𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟,𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑟𝑘.ℎ𝑜𝑢𝑟𝑠 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑚 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑢𝑡.
End of flashback:
YOU ARE READING
𝐅𝐎𝐎𝐋. {𝐅𝐢𝐧𝐧𝐞𝐲 𝐛𝐥𝐚𝐤𝐞.}
Fanfiction"𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒊𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒖𝒔 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒐𝒍𝒅𝒆𝒓 𝒔𝒐 𝒘𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒈𝒆𝒕 𝒎𝒂𝒓𝒓𝒊𝒆𝒅!" 𝑶𝒍𝒊𝒗𝒊𝒂 𝒂𝒔𝒌𝒔 𝒇𝒊𝒏𝒏𝒆𝒚 "𝒀𝒆𝒔 𝑰'𝒍𝒍 𝒘𝒂𝒊𝒕!" 𝒇𝒊𝒏𝒏𝒆𝒚 𝒓𝒆𝒑𝒍𝒊𝒆𝒔 𝒃𝒂𝒄𝒌 "𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆." 𝒇𝒊𝒏𝒏𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒚𝒔 "𝑰𝒎 𝒔𝒖...