Sasuke:Naruto artık kalkalım
Naruto:nedeğn kiğ
Sasuke:çünkü saat gecenin üçü
Naruto:tamağm tağmam
Sasuke:ayık olanlar sarhoslari evlerine bıraksın şimdi burda sizarlar
Shikamaru:o iş bizde sen merak etme asıl naruto'ya dikkat et aşırı içti birşeyler yapar şimdi
Sasuke:shikamaru!!
Shikamaru:tamam tamam hadi görüşürüz
Naruto'nun kolunu omzuma koydum kendi elimle belinden tuttum. Bu şekilde arabaya kadar taşıdım. Çünkü neredeyse tüm ağırlığını bana vermişti. Naruto'yu arabaya bindirdikten sonra şoför koltuğuna geçtim. İyiki ehliyet almışım. Naruto eve kadar uyumuştu. Bu iyiydi arabada rahat durmazdı. Eve geldiğimizde Naruto'yu kaldırdım ve yine aynı şekilde taşıdım. Ama kapıyı açmakta zorlandım. Naruto benden iriydi ve bana ağır gelmesi normaldi. İçeriye girdik ve Naruto'yu koltuğa koydum. Ve odaya gidip kıyafetlerimi değiştirdim. Geri gelip naruto'yu odamıza götürdüm.
Sasuke:Naruto ayık mısın
Naruto:sasuke yapalım
Sasuke:neyi yapa-mhmm
Naruto'nun aniden öpmesi beni şaşırtmıştı. Dili ağızımdaydi. Siktir şimdi yapamayız. En azından evlilikten sonra yapsaydık iyi olurdu. Naruto geri çekildi
Sasuke:Naruto düğünden sonra yapalım iki üç ay
Naruto:hayır sasuke her seferinde erteliyorsun artık o mahremine bir bebek bırakicam
Naruto'nun bu sözüyle gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Ne yani bu gece beni hamile mi bırakicak?! Naruto ceketini ve gömleğini çıkarttı. Sadece pantolonlaydı. Benim üstümde bol bir eşofman ve sweet vardı. Naruto tekrar beni öpmeye başladı. Öpücüğne karşılık veriyordum. Tekrar ayrıldı ve üstümdeki sweeti çıkardı. Ardından beni kucağına aldı ve yatağa yatırdı. Kollarını iki yanıma koydu ve tekrar öptü. Bir yandan ise altımdaki eşofmanı çıkartmaya çalışıyordu. Ve ben karşısında boxer ile kalmıştım. Sonra kalkıp kendi pantolonunu çıkardı. İkimizde boxer ile duruyorduk. Tekrar bana doğru eğildi bu sefer boxerimide çıkardı. Karşısında çıplak kalmıştım. Aletimi tuttu ve gelgit yapmaya başladı.
Sasuke: aa-hhh n-naruto dur ahhh
Naruto:hayır durmicam dediğim gibi o mahremine bir bebek bırakicam
Naruto hızlanarak gelgit yapmaya başladı. Bu daha hızlı gelmeme yaricaktı
Sasuke:n-nar-uto ahhh g-geleceğim
Naruto:adımla inliyerek gel bebeğim~
Sasuke: aa-hhh naruto~ mmhhh
Ve Naruto'nun eline boşaldım. İki parmağını ağzıma götürdü emmem için. Ben emerken Naruto ise bedenime izler bırakıyordu. Parmaklarını ağzımdan çekti ve bir parmağını deliğime soktu.
Sasuke:ahh mmhh~
Naruto gelgit yapmaya başladı. Ve ikinci parmağınıda soktu. Hem gelgit yapıp hemde makas hareketi yapıyordu.
Naruto:sence yeterlimi bebeğim~
Sasuke:nar-uto ahhh mmhhh
Naruto parmaklarını çıkarttı ve hemen aletini içime soktu
Sasuke: AA-HHH
Naruto:merak etme birazdan zevk alacaksın bebeğim~
Naruto içimde gelgit yapmaya başladı. Şuan canım yanıyordu. Fakat yapacak hiçbir şey yoktu. Naruto sarhoş ve şuan beni dinlemez bile. Naruto birkez daha vurdu ve bu seferki farklı hissettirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
44 gün (Narusasu)
ФанфикNaruto ve sasuke birbirlerinden hoşlanıyordur fakat ikiside ters tepki alır diye sevgilerini başka şekilde gösterir ama birgün öğrenirler fakat birlikteliklerinden 3 ay sonra sasuke kaçırılır...