[1]

54 8 54
                                    

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yuu uzun bir okul gününden sonra eve dönerken yağmura yakalandı. Guren ona sabah evden çıkmadan şemsiye almasını söylemişti ama Yuu bu kadar güneşli ve bulutsuz bir havada yağmur yağamayacağını düşünerek yanına şemsiye almayı reddetti.

Çantasını kafasının üstünde tutarak eve doğru hızlı adımlarla yürümeye başladı. Sonunda eve varmıştı ama sırılsıklam olmuştu. Yuu nun yaşadığı ev çok büyüktü neredeyse bir malikane büyüklüğündeydi.-bir malikaneyle karşılaştırınca küçük kalıyordu ama yinede büyüktü- Yuu kapıya yaklaşıp zili çaldı, bir süre bekledikten sonra kapıyı Guren açtı.

"Şu haline bir bak sırılsıklam olmuşsun Yuu!?!? bir kere bile olsa sözümü dinlesen ölür müsün sana söylemiştim yağmur yağacağını ama sen yinede bir şemsiye alamadın değil mi!?"

Guren onu bir süre bu şekilde azarladı ama Yuu nun pek umrunda değildi o sadece yatağına uzanmak ve rahatlamak istiyordu. Merdivenlerden çıkarken arkadan Shinya'nın sesi geldi.

"Hoşgeldin Yuu! yemek hazır olunca seni çağıracağım, o zamana kadar bir duş al ve biraz dinlen olur mu?"

"Tamam Shinya-san teşekkür ederim."

Yuu yukarı çıkıp ılık bir duş aldı bu onu gerçekten rahatlatmıştı. Daha sonra odasına gitti ve yatağına uzandı. Sadece bir süre dinlenmek için gözlerini kapattı ama orda uyuyakaldı..

Yuu'nun uykusu dışarıdan gelen tıkırtı sesleri ile bölündü. Neler olduğuna bakmak için yatağında doğruldu.

O sırada pencere birden açıldı ve Yuu nun karanlıkta tam seçemediği bir süliet içeri girdi.

"N..NE OLUYOR LAN!?!"

Yuu'nun gözleri karanlığa biraz daha alışınca o kişinin garip bir üniforma giymiş, altın sarısı saçları olan,ten rengi neredeyse beyaz ve cidden çok halsiz görünen biri olduğunu gördü.

"SEN DE KİMSİN?!"

Sarı saçlı genç yavaşça Yuu'ya yaklaşmaya başladı Yuu geri çekilmeye çalışırken ayağı kaydı ve yere düştü sarı saçlı Yuu'yu kolundan tutup hareketsiz bıraktı.

"çok halsiz görünüyordu ama acayip güçlü oha!?"

Sarı saçlı genç Yuu'ya daha çok yaklaştı ve bir anda Yuu'nun üstünde bayıldı.

Yuu olanları kavramak için bir süre öylece durdu

"N..ne?..NE SİKİM İŞ LAN BU!? Ne yapmam gerek?.. bayıldı sanırım.. bu kim ki ayrıca!? gecenin bu saatinde bu kadar yüksek bir pencereye tırmanıp nasıl odama girdi bu.. belki de yatağıma taşımalıyım?..

Yuu sarı saçlıyı üstünden kaldırıp ayağa kalktı daha sonra onu kollarından tutup taşımaya başladı.

"Uhg.. çok ağır sırtım kırılacak.. eşek ölüsü sanki of"

Zar zor sarı saçlıyı yatağına yatırdı ve hemen geri çekildi çok korkmuştu ve aklına bu kişinin kim olabileceği hakkında türlü türlü şeyler geldi.

"Belki hırsızdır.. yada seri katil!? yada Guren'i tutuklamaya gelen bir polis?eğer öyleyse ellerinden öperim.. ama polis olduğunu sanmıyorum.. Ama neden bayıldı ki birden bire.. ateşi falan mı var acaba?"

Yuu sarı saçlı gence yavaş bir şekilde yaklaştı. Yanına varınca bir elini kendi diğer elini de sarı saçlının alnına koydu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Through My Window~ || mikayuu ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin