3.bölüm

17 5 0
                                    

Yorgun bir şekilde eve giriş yaptım.
Nedense orda 1 saat kaldım yada kalmadım bilemiyorum, aklımda sadece lisa vardı.

Benim asıl mesleğim polislik fakat bazenleri okulda tarih öğretmenliği yapıyorum, çok hoşuma gidiyor genellikle. Polislik mesleğini hiç bir mesleğe değişmem orası ap ayrı konu.

Bi suçlu var, kendisi bi seri katil onun hakkında pek bi bilgiye sahip değiliz sadece ölen kişileri ve nerede öldüklerini biliyoruz, herhangi başka bir bilgi yok.

Tarih öğretmeni olarak genelde 2 haftada bir giderim okula, öğrencilerin sesini duymak cidden beynimi yoruyor.

Barada sadece dedem için giderim. Başka türlü asla gitmem.

Saat gecenin 3'ydü Üzerimde ki pis kokular'dan arınmak amaçlı sıcak bir banyo yapmaya karar verdim.

Banyo yaparken bile aklımda sadece o kız vardı. Allahım kafayı yediğimi hissediyorum. İnsanlardan nefret eden biriydim ne olduda sadece bir kaç saniye gördüğüm, o kızı düşünüyorum?

Belkide aşktır?

İmkansız. Beni kimse sevmez bende birini sevmem

Hey beni seviyorsun, neden?

Sen benim iç sesimsin çünkü.

Daha fazla dayanamayarak belime havluyu sardım. Odama gidip hemen üzerime gri bir eşortman ve siyah tişört geçirdim. Oturma odasına geçip haberlerde neler var neler yok diye kurcalamaya başladım. Fakat o bile aklımı dağıtmıyor du.

Elime telefonu aldım ve hemen karl'la mesaj attım.

03:40
Dostum acil bakmalısın.

03:43
N'oldu lan gece gece? Hayırdır bir kız sana sarılıp öpmeye falan mı çalıştı? Xjjsjssjsj ne komik.

03:43
Lan şaka yapmayı bırak acil bana buğün bara gelen Beyaz elbiseli kızı, adı lisa, bulmalısın.

03:43
Aşık mı oldun? Eğer öyleyse bulmam.
Sen benimsin bebeğim.

03:44
Hayır, senin değilim.

03:44
Böyle diyorsunda, hep bana ihtiyacın oluyor.

03:44
Knk ben gay değilim. Hadi bul şu kızı.

03:46
Tamam buldum. Knk kız fazla sade, yani barda'kiler daha ışıl ışıl. Neyse telefon numarasını bulabilirim.

03:46?
Bul o zaman.

03:47
Abin bulur.

03:48
Bulabildin mi?

03:49
Fotoğraf çekinirken lisa diye kayıtlı biri vardı yanlışlıkla çaldırmış. kameralara yansımış pinyogunun sahibi.

03:49
Numarayı at.

03:50
Hemen kalpsiz.
05***

03:51
Teşekkürler beyinsizim.

03:51
Rica ederim kalpli olan kalpsiz :)

Bu çocuğu seviyorum. Hacer mesleğini yapıyor ve bun da gayette başarılı.
Numara şimdilik kalsın daha sonra ararım şimdi güzel bir uykuya ve yemeğe ihtiyacım var.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eksik KalbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin