Ona je ugledala broj i hitro se javila
'Dobar dan, ima li nekih novosti' ?
Policajac: 'ne znam kako ću vam ovo saopštiti'
Elizabeta: 'šta to'
Policajac: 'paa.. vaši roditelji... vaši roditelji... oni su..
Elizabeta: 'šta' ?
Policajac: 'pa nisu više živi'
Elizabeta: 'molim ? Šalite se sa mnom,da,da, šalite se'
Policajac: 'pa dobro bi bilo da je tako'
Elizabeta: 'ali kako je to moguće' ? (počela je glasno plakati)
Policajac: 'desilo se pre 15h, sleteli su niz liticu, žena je bila živa sve do bolnice i onda je preminula'
Elizabeta: (samo je plakala)
Policajac: 'morate doći da potvrdite da li su to vaši roditelji.
Elizabeta: (prekinula je, uzela jaknu i plačući istrčala, na putu je zaustavi Naila.
Naila: 'Elizabeta,šta se desilo gde to žuriš, i ovaj... zašto plačeš' ?
(Inače Elizabeta je plakala samo kad bi se baš nešto desilo, a Naila je predosjetila da je nešto loše'
Elizabeta: 'moja majka... (mucala je) a tvoj otac.. više nikada neće biti sa nama'
Naila: 'molim, zašto' ?
Elizabeta: 'izgubili su život u saobraćajnoj nesreći'
Naila: (samo što se ne onesvijesti,plače mnogo glasno,svi na ulici su se počeli okretati)
Elizabeta: 'nemoj sada pred ljudima,znam, i mene srce boli, neću moći podnijeti da ih vidim,ali barem se suzdrži pred ljudima,molim te'
Naila: 'okej je,dobro sam'
(elizabeta i naila, na putu su samo jecale, kad god bi se pogledale kao da ih je nešto preseklo,Elizabeta to dva puta preživljava i zna kakva je bol gubitka,ne desilo se nikom) .
Kada su stigle,trečeći su ušli u ambulantu da potvrde da li su to njihovi roditelji.
Dr: 'obdukcija je u toku'
Elizabeta: 'kako se to desilo'
Dr: 'ili ih je neko gurnuo ili su sami sletjeli,zbog toga utvrđujemo'
Naila: 'neko ih je gurnuo'
Dr: 'sumnjamo,jer imaju tragovi kočenja, čekamo da se završi obdukcija'
Sestra: 'možete ući'
(hitro su potrčali ka' vratima, i ugledali su dva tijela,Naila nije mogla izdržati pala je u nesvjest' doktori su brzo pritrčali,ali odmah nakon toga došla je sebi, odveli su je u sobi da se malo odmori. Elizabeta je prišla prvom tijelu... Bumm. Čikaaa Samuel,ne nije moguće, nee... Prišla je drugom tijelu, na kom je ležala njena majka, to više nije mogla izdržati,pala je na koljenima,i počela plakati..Dok osmislimo biće još duže. Komentarišite da vidimo sviđa li vam se.
YOU ARE READING
Hoću novi život
RandomOvo je priča o šesnaestogodišnjoj djevojci koja želi novi život, ali nešto je vuče ka prošlosti, želi saznati kako su joj majka i očuh poginuli i šta je bio uzrok,ali ne uspjeva bez pomoći,upada u razne nezgode, ali je spašava neko. Mnogo je preživj...