Can you hear Me? (Part-2)

264 16 4
                                    

Can you hear me..?

Part - 2

Miyoung ​ေၾကာက္​အား လန္​႔အား ႏွင္​့ ​ေအာ္​ဟစ္​ကာ ည၀တ္​ အက်ီႀကီး နဲ႔တင္​ ​ေအာက္​ထပ္​ ​ေျပးဆင္​း သြား​ေတာ့ သည္​..

သူ..အိမ္​ျပန္​ရမည္​.. ဘာ​ေတြ ျဖစ္​ကုန္​တာလဲ..??

'Appa..! ဘယ္​သြား မလို႔လဲ ..? အလန္​႔တၾကား နဲ႔..?'

သူ႔ထက္​ အသက္​ အနည္​းငယ္​ ႀကီး မည္​ ထင္​ရသည္​့ အမႀကီး ၏ စကားအား သူဂ႐ုမစိုက္​အား..

​ေလာ​ေလာဆယ္​ အိမ္​ တံခါး အား ​ေတြ႔ရန္​ အသည္​းအသန္​ လိုက္​႐ွာ​ေန​ေလသည္​..

'Aishh..အိမ္​ကလဲ ဘာလို႔ အဲ့​ေလာက္​ ႀကီးရတာ လဲ..? အိမ္​တံခါး ​ေတာင္​ ဘယ္​နား လဲ ႐ွာမ​ေတြ႔ဘူး..'

စသည္​ျဖင္​့ Miyoung စိတ္​ထဲတြင္​ ​ေဗ်ာက္​အိုး မ်ား ​ေပ်ာက္​ကြဲ သကဲ့သ္​ို႔ ဆူညံကာ တတိယ ကမာၻစစ္​ ျဖစ္​​ေန​ေလသည္​..

'ဥကၠဌႀကီး.. ကားအဆင္​သင္​့ ျဖစ္​​ေနပါၿပီ..ဒီ​ေန႔ Henry Comeback အတြက္​ စီစဥ္​ ရမွာမို႔ ကုမၸဏီ ​ေစာ​ေစာ သြားရပါမယ္​..ဥကၠဌႀကီး အဆင္​သင္​့ ျဖစ္​တာနဲ႔ သြားလို႔ရပါၿပီ'

႐ွည္​လ်ား​ေသာ စကားသံ အဆံုး Miyoung တစ္​​ေယာက္​ သူ၏ ​ေ႐ွ့တြင္​ အ​ေနာက္​တိုင္​း ၀တ္​စံု သပ္​သပ္​ရပ္​ရပ္​ ၀တ္​ထား​ေသာ လူႀကီး တစ္​​ေယာက္​အား မ်က္​လံုး ​ေလး ပုတ္​ခပ္​ ပုတ္​ခပ္​ႏွင္​့ ၾကည္​့​ေနမိသည္​..

သူဘာ​ေတြ ​ေျပာသြား လဲ သူ တစ္​ခြန္​းမွ နားမလည္​လိုက္​..

အိမ္​​ေပၚထပ္​ က ဆင္​းလာ​ေသာ သူ႔မိန္​းမ (အဲ..အဲ.. Lee soo Manး မိန္​းမ).. ညာဘက္​ ထမင္​းစား ခန္​းထဲမွ ထြက္​လာ​ေသာ သူ႔သမီး ႏွင္​့ သူ႔လက္​​ေထာက္​ ဟု ထင္​ရ​ေသာ လူုႀကီး ..သူတို႔ သံုး​ေယာက္​ လံုး က သူ႔ထံမွ ထြက္​လာ​မယ္​့ စကား အား ​ေစာင္​့​ေမွ်ာ္​​ေန​ေလသည္​ ...

'အဲ...!!'

အခုမွ ​ေတာ့ မတတ္​ႏိုင္​.. မီးစင္​ၾကည္​့က ၾကတာ​ေပါ့..

'အင္​း..ဟိုဟာ..ဒါ​ေပါ့..​ေနဦး..အခုငါ ​ေရခ်ိဳး လိုက္​ဦးမယ္​.. ခဏ​ေစာင္​့..'

လို႔​ေျပာၿပီး ​ေအာက္​ထပ္​ ရိွ အနီးဆံုး ​ေရခ်ိဳး ခန္​းထဲ ​ေျပး၀င္​ကာ Lock ခ်ထားလိုက္​သည္​..

Can u hear Me?(Hiatus)Where stories live. Discover now