Part 1

28 2 3
                                    

Vieną dieną susitikau su savo 3 nuostabiais draugais Goda, Dovydu ir Roku. Mano vardas Adelė man ir mano draugams 15 metų. Mes žaidėme lauke prie mano namų. Aš gyvenau netoli didelio ir bauginančio miško. Kol žaidėme išgirdome, kad kažkas vaikšto miške. Nustebome, nes niekas jame niekados negrybauja, netyrinėja, ir nežaidžia. Jame tiesiog niekas nesilanko. Po kiek laiko pagalvojome ar ten eiti ar ne? Nusprendėme, kad ten turbūt tik koks gyvūnas arba šaka nukrito. Tesėme žaidimą. Vėliau po kokių 15 minučių vėl išgirdome, kad kažkas vaikšto tik šykart garsiau ir aiškiau. Supratome, kad ten tikrai kažkas vaikšto. Kelias minutes pagalvojome ir nusprendėme ten nueiti ir pažiurėti. Kadangi tas miškas buvo labai didelis ir lengva buvo pasiklysti mes sukrovėm visą kuprinę užkandžių, visokių reikalingų daiktų ir nepamiršome isidėti telefonų ir žibintūvėlių jeigu kartais pasiklystume ar sutemtų. Kai viską susikrovėme pradėjome žygiuoti link miško. Praėjo 10 minučių, o mes vis dar nieko nesuradome ir atrodė, kad viską jau išvaikščiojiome. Galiausiai nusprendėme eiti namo, nes nieko neradome. Kol ėjome išgirdome, kad gale mūsų kažkas dusniai kvepuoja. Iškarto atsisukome pažiurėti ir ten buvo keistai atrodantis žmogus aukšto ūgio, be plaukų, veidas ir rūbai purvini, rankos ir kojos kruvinos, su aukštais juodais batais, stambus ir gale laikė kažkokį daiktą. Visi sustingome vietoje kol tasai pabaisa šlykščiai ir bjauriai į mus spoksojo.

2 Mergaitės Ir 2 BerniukaiWhere stories live. Discover now