James, Remus ve Sirius yaklaşık bir saattir Peter'ı arıyordu. En sonunda onu ölüm yiyenlerin ortasında Voldemort tarafından tehdit edilirken buldular.
Peter'ın sır tutucu olduğunu öğrenmişlerdi. Onu kaçırdılar. İşkence ettiler. Bir ara Peter'ın burnu kanadı. Ama o alışmıştı. İlk defa burnu kanamıyordu. Merdivenlerden yuvarlandığında da burnu kanamıştı, Remus'a dolunayda yardım ederken de...
Arkadaşlarının onun için neler yaptığını düşündü:
Remus sınavlarının olduğu her gün onun için çikolata bırakırdı
James ona derslerinde yardım ederdi
Sirius onunla dalga geçilmesine asla izin vermezdi
Evet, onu bu kadar önemseyen arkadaşlarına ihanet edemezdi... Voldemort isterse onu öldürebilirdi ama o arkadaşlarının yerini söylememeye kararlıydı.
Acı içinde kıvranırken Voldemort'un arkasında ölüm yiyenleri etkisiz hale getirerek ona yaklaşan 3 kişi gördü. Arkadaşları onu kurtarmaya gelmişti! Artık tüm ölüm yiyenler yerde yatıyordu. James konuştu:
"Ondan uzak dur!"Voldemort bir anda arkasını döndü ve asalarını ona doğrultmuş üç Çapulcu ile yerde yatan hizmetkârlarını gördü. Anlık bir şaşkınlıktan sonra cevap verdi:
"Beni siz mi yeneceksiniz?"Bu sözün üzerine Çapulcular ve Voldemort arasında büyük bir düello başladı. James bir kalkan büyüsüyle kendisini ve arkadaşlarını Öldüren Lanet'ten korudu. Sirius'un silahsızlandırma büyüsünü beklemeyen Voldemort savunmasız kaldı. Remus'tan duyulan "Sersemlet!" sözüyle yere yığıldı.
Ölüm yiyenler kıpırdanmaya başlamıştı. Bu yüzden Peter'ı da alıp St. Mungo'ya yakın bir ara sokağa cisimlendiler.
Peter'ı şifacılara teslim ettiklerinde olaydan Lily'nin de haberinin olması gerektiğine karar verdiler. Zaten Sirius'un aynasını Lily'ye bıraktıkları için ona kolaylıkla ulaştılar. Lily hepsinin hâlâ hayatta oluşuna çok sevindi.
O sırada bir şifacı yanlarına gelerek şunları söyledi:
"Durumu ağır. Ancak içeri girip onu görebilirsiniz."Hepsinin yüzü düştü. James'in gözünden bir damla yaş aktı.
İçeri girdiklerinde yatakta uzanan Peter'ı gördüler. James onun yanına oturdu ve şöyle dedi:
"Üzgünüm Kılkuyruk. Hepsi benim yüzümden." Peter zorla da olsa ona gülümsedi:"Hayır Çatalak. Hiçbiri senin suçun değildi."
Nasıl oldu sizce?
Sizi seviyorum❤
Kendinize iyi bakın 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umrumda Değil Remus!
FanfictionBu bir Remadora hikayesidir. ¤ Tüm hakları Tonks'un Remus'a olan aşkında saklıdır