8Последния ден в родния ми дом!!

170 15 4
                                    

Здравейте казвам се Елизабет ако се питате на колко години съм на 19 да пълнолетна съм живея в къща в Испания засега с моята сладка пачавра (сестра ми) Емили ние двете си падаме по идиотите 5 seconds of summer ако се питате кои са те пънк-рок банда която е много яка състои се от 4 момчета Люк Хемингс по който си пада сестра ми,Аштън(бебето) по който си падам аз,Майкъл Клифорд и Калъм Хууд.

Г.т.на Елизабет

-Добро утро.-казах аз слизяйки по стълбите и запътвайки се към кухнята.

-Добро да е.-отговори сестра ми сядайки на масата.-Ще направиш ли закуска ,ако може яйца на очи.

-Аз да ти правя закуската как ли пък не.-казах аз съркастично.-Ти си наред аз бях вчера.

-Добре,но не защото ти ме накара а защото искам.

Аааааа мразя я тази пачавра един път да вземе да направи закуска и земята спря.Всеки ден седи на масата като прани гащи и си чака закуската.

Г.т.на Емили

Здравейте казвам се Емили на 18 съм ако сестра ми ни ви е казала.Както знаете Лиза ме накара да направя закуска на мен и на нея, не и стига че сама на себе си правя закуска ами и на нея.Направих закуска на мен и Лиза и сега зяпаме телевизора.Докато не бяхме прекъснати от звука на телефона ми.Беше мама.

*разговора*

-Хей Лизи.

-Да мамо?

-Мила причедложиха ми работа в Сидни/Австралия.Утре заминаваме.

-Чакай каквоо...

-Ами...

-Това е страхотно,ще си оправим багажа.-след което връзката прекъсна.

-Сестро вдигай си задника и си приготвяй багажа.Ще живеем в Сидни.-казах като се опитвах да не заплача от радост.

-Сидни като Сидни в Австралия?

-Колко Сиднита има?

-Едно!

-Еми....

-Омг,отиваме в Австралия.

-Откри Америка.

-Мноо смешно.

Започнахме да си оправяме багажа,аз си сложих китарата в калъфа й.И си взех всички дрехи.Отидох при сестра ми,тя беше готова.Слязохме да вечеряме.Говорихме си за това дали ще видим момчетата и дааа.Беше вълнуващо.След вечеря гледахме филм.После си легнахме.Навих си алармата за 06:00,защото в 07:00 беше полета.С майка ми щяхме да се чакаме там.
Окей лека нощ. :Дддд

БЕЛЕЖКА ОТ АВТОРА:
Здрасти това е първата ми история тук надявам се да ви хареса.Моля коментирайте за да знам дали да я продължа.И ако ви хареса дайте вота си. :)))


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ново училище направо нов живот!!!Where stories live. Discover now