Yaz yağmurunun ortasında kalmış çırılçıplak çocuk gibiyim çaresiz yalnız ne yapacağını bilmeyen,üşümeyen ama hasta olacağını bilen.Gözlerinin içine baktığımda başkası için çarpan kalbi görmek bunu bildiği halde susması gibi. Ağır ağır bitiren ama öldürmeyen o acı. Tarifi mümkün değil diyorlardı ya aşk için değil. İnsan nasıl tarif edebilir ki onun olmayan kalbi ,elleri. Aşık olduğun şey hariç her şeyi karalar aşk.Gitmesini istesen de dilden kalbin hep kalsın der acı çekmeye razıyım yeter ki gözlerine bir kaç saniye daha bakabileyim der. O sana haz almak için dokunur sen biraz daha aşık olmak için farkı budur aşkla meşkin . Başka bir kadında huzur bulan kollarım nasıl değişebilir de senin öpüşün de huzur bulur bilinmez.Nasıl bir varlık yaratmış ki tanrı gözleri değince tenime, bir kat daha artabilen aşkı...
Mutluluğu geçtim artık ilk zamanlarda ki gibi olamıyor kalbim her başkası için atan kalpte eriyor,hasar alıyor. Dualarım kabul oldu bitti benim olmayan aşkı ,üzülsem mi sevinsem mi karar veremedi henüz kalbim.Ya oda senin onu sevdiğin gibi seviyorsa diyor kalbim,sonra da diyor ki ne lüzumu var yaşadığın kaderi başkasına yaşatmaya. Bencillik etme sevinç sende sevdin oda sevdi. Kalp bu söz dinler mi ama istemsizce seviniyor ne yazık ki.Sen ki sigaranın dibinde kalmış son tütün parçası gibi içime çektiğim her dumanda genzimi yakan , sen ki öyle bir suretsin ki dudaklarından her içtiğimde kalbimi yakan.
Bana kalan tek borcun 14 şubat olsun, olsun ki aşkı beraber paylaşabilelim aynı şarabın tadına beraber bakabilelim,olsun ki aynı yağmurun altında beraber ıslanabilelim.Sana açılan kapıları ben geçemedim sadece sessiz içten bakabildim. Bunca yazı bunca söz bir şey ifade eder mi senin için bilemem. Ama sevdim seni ,dudaklarından içtiğim her aşk şarabı gibi. İstemeye hakkım yok belkide ama senden son isteğim gözlerimin içine dakikalarca bak ki dudaklarından aşkın tadını biraz daha çıkarabileyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI
ChickLitNe acıdır gitmesini izlemek ne acıdır gözlerine bakmak ne acıdır ki başkasıyla görmeyi tahammül etmek...