သူတို့တွေရီးရယ်မော်ဟယ်နဲ့စကားပြောနေကြတဲ့အချိန်မှာTheeartheကရောက်ချလာပါတယ်.
"ဟေးGunမင်းဒီမှားဘာလုပ်နေတာလဲ~~
အော်ပြောလိုက်တော့သူတို့၄ယောက်တိတ်စိတ်သွားပါတယ်
"အား~P~P-Theearthe~~
"သူက~ဘယ်သူလဲGun~~
Offကမေးလိုက်ပါတယ်
"အော်း~~မင်းတို့ကငါကိုမသိဘူဘဲ~~အေးပေါ့~မသိတော့လဲပြောပြရတာပေါ့~~ငါကGunနဲလက်ထက်မဲ့လူပဲ~~
"အော်ခဗျားကို~~ငါလဲတစ်ခုပြန်ပြောပြမယ်ငါကGunရဲ့ရီစားပဲဆိုးတာ~~ပေါ့~
ခက်တီတီနှစ်ယောက်သားစကားများကြပါတယ်
"ဟ့~ရီစားအဆင့်လောက်နဲငါကိုရှင့်ချင်းလို့လာ~~ငါကခုချက်ချင်းလက်ထက်ပလိုက်လို့တောင်ရတယ်ေနာ~~
"မင်းကအရား"ငွေးနဲ့ဖြေးရှင်းလို့ရမယ်ထင်းနေတာလာ~~ဟင့်~~
သူတို့နှစ်ယောက်ဂျားထဲမှာGunလေဟားဘာလုပ်လို့လုပ်ရမှန့်မသိဖစ်နေပါတယ်..
"သိချင့်သူအဖေသွားမေးလေး~~
"မင်းမြဲမြဲမှတ်ထား~~မင်းလိုးလူကဘယ်တော်းမှGunကိုငါစီကယူးသွားလို့မရဘူဆိုးတာ~~
ဒေါ်သထွက်ကားOffကTheeartheပြောလိုက်ပါတယ်အဲ့ချိန်မှားGunကိုးလက်ဆွဲးပီတော့Theeartheကထွက်သွာလိုက်ပါတယိOffကတာချင်းပငါမဲ့သူမိဘတွေခေါ်းခိုင်းတာဆိုးတော့ဘာမှမတက်နိုင့်ဘဲနဲ့လွတ်ပေလိုက်ရတယ်.
"အား~~~ကျန်ဝောလက်~~နားလားပီလွတ်~~လွတ်~~လွတ်လို့ပြောနေတယ်~~~
Gunဟားအော်းပီလက်ကိုဆောင့်ချလိုက်တော့Theeartheလွတ်ပေလိုက်တယ်
"မင်းကသူနဲ့တဂယ်ပဲရီစားတွေးလာGun~~
"သေးချားတာပေါ့~~
ခနဲ့စွားပြောလိုက်တယ်
"မင်းသူကြောင်းဘလောက်သိလို့လဲ~ဟင့်~~
"အဲ့တာကျန်ေတာကိတ်စ~~P-Theeartheနဲ့မဆိုင်းဘူ~~
P-Theeartheဘာလို့အဲ့လိုးပြောတာလဲသူတို့အရင်းကဘားတွေးဖစ်ခဲ့ဘူလဲ.
သူတို့စကားများပီအိမ်းရောက်လာကြတယ်
"မေမေ~~သားမေမေကိုလွမ်းနေတာ~~
"အမလေမေမေကော်ပဲ~~သားလေကပိုးပိုးချစ်ဖို့ကောင်းလာတယ်~~
"ဟိ"
"မင်္ဂလာပါအန့်တီ~~
"အေးမင်္ဂလားပါကွယ်~~
"အန့်တီဦလေးကော်~~
"သူပင်ပန့်လို့အိတ်နေပီ~~အန့်တီကသူကိုးဆောင့်နေတာ~
"အဲ့တာဆိုးကျန်တောသွားတော့မယ်နောအန့်တီ~~~
"ဟုပါပီကွယ်~~
ပြောပီတာနဲ့P-Theeartheကပြန်သွားပါတယ်ပီတာနဲ့တစ်ခါးထဲဒေါ်းသနဲ့သူအမေကြိမေးပါတော့တယ်
"မေမေသားကိုဘာလို့အတင်းစီစင်းတာလဲ~~
"သားစိတ်ရှော့~~ဒီကိတ်စကမေမေစီစင်းတာမဟုဘူ~~မင်အဖေစီစင်းတာ~မေမေတောသေတယ်~ဒါပင်မဲ့သူက~~မင်ကိုTheeartheပဲလိုက်တယ်လို့ထင်းပီစီစင်းခဲ့တာ~~မေမေမတားနိုင့်ခဲ့လို့တောင်ပန့်ပါတယ်~~~
သူအမေကစိတ်ပြတ်သွားပြောလိုက်တော့သူအမေကိုစိတ်မဆိုးတော့ဘဲသူအဖေကိုစိတ်ဆိုးမီသွားပါတယ်
"မေမေသားအထင်းလွဲမိခဲ့လို့တောင့်ပန့်ပါတယ်~~
"ရပါတယ်~~ဒါနဲ့သားပုံကြည့်ရတာသူကိုသဘော်မကြဘူထင်းတယ်~~သားမှားရီစားရှိနေတာလာ~~
"သားသဘော်မကြတာတော့အမှန့်ပဲ~~ပီတော့သားမှားရီစားလဲရှိတယ်~~ဟိ"
"အမေထင်းသားပဲ~~
"အမေလဲပင်ပန့်နေပီသွားနားတော့~~သားလဲနားတော့မယ်~~
"ဟုပါပီရှင့်~~
"Tay~~သူကငါရဲ့အချစ်ရေးမှားအမြဲကန့်လန့်ကန့်လန့်နဲ့~~
"အေးကွ~~ငါအထင်းသူMixxiwကိတ်စကိုမကြေးနက်လို့လာမသိဘူ~~
ဟုပါတယ်MixxiwကTheeartheရဲ့အရမ်းချစ်ရတဲ့ကောင်းလေပါ